Stránky

sobota 2. srpna 2014

DIARY | K.

Léto v plném proudu, prázdniny za půlkou, nicnestíhání a hektické uklízení po návratu z dovolené. Jo, takhle vypadají mé poslední dny. Díky mým volnomyšlenkářským pochodům mi ještě nedochází, kolik času jsem už " promrhala ". Každopádně.. vrátila jsem se ze SKVĚLÉ dovolené! Já + rodina + Lipno.. představte si tu fantazii. Teď možná trochu přeháním, ale copak se zážitky vyprávěné pro ostatní vždy trochu nepřikořeňují, aby vypadaly malinko lépe?




Plány o velkém přívalu článků mi trochu nevyšly. Zato mě navštívily velké a celkem dlouhodobé přívaly deště, takže dovolená jak se patří. Myšlenky o nachytání lehkého bronzu se rozplynuly než jsem stihla lusknout. I přesto můžu ohodnotit týden na Lipně za 1. Nespočet výletů, skály, krásná příroda, lego výstava, Krumlov, muzeum voskových figurín a muzeum Tortury ( mučící nástroje - hlásím slabší povahy vstup zakázán :-D ), skoro každodenní sbírání borůvek a následné dezerty. Je pravda, že bych už konečně ráda uvítala moře, ale jak říkám : Pořád pospícháme do ciziny a ani neznáme svoji zem :) Paradoxem zůstává, že jsme se se ségrou koupali 2x.. neměla to být hlavně dovolená u vody? Fail.. Všechno jsme doplnili každodenním přežíráním a tunami zmrzliny, což s sebou nese fakt, že jsem si domů neodvezla jen super zážitky, ale i pár kilo navíc.




- Výhled cca z 50m. Nic pro naši mamku :-D " Cesta korunami stromů ". A dokážete si představit mě a tátu jak jedeme dolů do města na koloběžkách? Náhodní kolemjdoucí mě nazvali princeznou koloběžkou - fajn pocit :-D






- Chrám sv. Víta Z LEGA. Nepochopím.. tolik času a práce. Z výstavy jsem byla nadšená. Škoda,že ještě nebyly dostavěny Bradavice :(


V nejbližší době plánuji dát článek na téma : Jak přežít na dovolené. Myslím, že by se to někomu mohlo celkem hodit. Taky se kopu k nafocení různých makeupů, aby jste si nemysleli, že se na našem blogu se umí líčit jen T. :-D Stojí proti mně lennost a náš špatný foťák. nerozeznává barvy, všechno vypadá úplně jinak než real..hrůza. Zkusím se s tím nějak poprat. Zatím Vám přeju pěkný zbytek prázdnin a těším se u dalšího článku :-)


       
                                                                                                                  xx. K

Žádné komentáře:

Okomentovat