Stránky

úterý 29. července 2014

MAKEUP: Queen´s Night | T.

Ahoj všichni! 
Vítám Vás u dnešního rychlého líčícího postu. Fotky byly narychlo, navečer, a podle toho taky vypadají.:-D


Žhavé letní noci, sen o válení se se sklenkou něčeho dobrého se stává skutečností, poznávání nových lidí a kultur, zážitky.. Tohle přesně je pro mě léto. Bohužel nyní většinu času a parného počasí trávím v neklimatizovaných zaprášených skladech, ale bez práce nejsou nové boty, ani rtěnka, že.



Oficiálně Neoficiálně mi prázdniny začínají 31. července večer, kdy odjíždím s kamarádkou na Vltavu, konečně taky objevovat a zažívat výše psané. Dva dny s veslem (a deštivým počasím, dle předpovědi), později pár dní opět v jižních Čechách s další kamarádkou, poté několik dní klidu, času stráveného s blízkými a xxx letních nezbytných barbecue, koupališt, (nákupních) výletů.. Mám se na co těšit.

                                                      + další brigáda, ta je ale o moc příjemnější:3

A když už jsem mluvila o těch letních nocích a párty až do světla, hodí se mi k tomu opálená pleť a ladící bronzové oči. Ideální párty líčení (neideální k bazénu, ale co už), jehož základem je podpořené opálení nánosem bronzeru, a celkové projasnění čímkoli, co v sobě má trochu třpytu. Základem pro oči je bronzové Colortattoo, ohyb vykreslený černým stínem a černá tužka všude tam, kde svůdnému líčení sluší. Lesk na rty nic nezkazí a voila! Viva la Partyhard! (Pokud tyto jazyky ovládáte, nehledejte v tom nějaký smysl:-D)

Jak si vy užíváte prázdniny? A jak vypadá vaše letní párty líčení?










                                                                                                                            xx.T

4 komentáře:

  1. Nádherné líčení, na té první fotce bych tě nepoznala!:o :)
    Jinak bych s váma chtěla udělat rozhovor, více zde:
    http://vickysarah-fashion.blogspot.cz/2014/07/rozhovory-vse-o-nich.html?m=0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiňte, že to s tím rozhovorem píšu podruhé, zamopmněla jsem, že už jsem to psala...:/

      Vymazat
    2. Děkuju:-)
      V pořádku, rozhovor rády poskytneme, ale jak jsem psala i v tomto článku, momentálně nestíhám:-D. Počkám, až se K. vrátí s dovolené, poté ho odešleme, ale budou tam odpovědi nás obou, protože máme v něčem odlišné názory:-)

      Vymazat
    3. Super, už se moc těším!^^

      Vymazat