Stránky

sobota 23. srpna 2014

DIARY | T.

Zdroj
 Můžu s naprostým klidem a naprosto čistým svědomím sdělit, že z letošních prázdnin jsem neproflákala ani minutu. Celé ty dva měsíce jsem byla buď v práci, nebo někde v tahu. A kam se poděly ty mé líné víkendy, kdy nevystrčím nos z pokoje, chumlám se do svetrů v přítomnosti voňavé svíčky a čajem v ruce, a sleduji filmy nebo otáčím stránky knížky? Musím říct, že mi tyto introvertní chvilky dost chyběly, a dnešní sobota 
patřila právě jim.


Dobře, ne celá sobota. Dopoledne jsem musela provést takové ty standardní úkony jako úklid nebo pomoc s obědem. Odpoledne ale patřilo lakování nehtů, pojídání pizzy, filmu a pohodě. Společnost mi dělal můj charakteristický a útulný nepořádek. Znáte to, po posteli rozházené oblečení (musela jsem se dvakrát převléknout, protože nejsem schopná se najíst ani napít bez toho, aby to kromě mých chuťových pohárků nepocítilo i mé oblečení), na stole 10 hrníčků a skleniček, poházené kosmetické nezbytnosti, věci na přípravu dekorace nebo papíry s plány na pár příštích týdnů...

Včera jsem (opět, a už naposled) skončila v práci, takže jsem vážně potřebovala one day off. Jen jeden den flákání se v pyžamu, pár věcí na blog, pár věcí v pokoji... Trochu si připadám jako Carrie s Panem Božským a jejich dvěma dny volna:-).


I v tempu prázdnin jsem se cítila unavená a vyčerpaná, s pomalu nastupující depresí z konce léta, začátku podzimu a nástupu do školy. Ale víte co? Já se na ty zkracující dny těším, miluju podzimní kolekce, bundičky, šály a barevné listí. Miluju pozorování vichru z okna v teple domova, zachumlaná do deky a popíjející kávu, pálení svíček a pomalé ukládání se přírody k zimnímu spánku..

Ale na to je ještě teď v srpnu brzy, nebudu Tesco předbíhat s myšlenkami na Vánoce:-D

xx. T

Zdroj

Zdroj

Zdroj

1 komentář:

  1. Ahoj,
    pozývam Ťa ku mne na blog na GA
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovědětVymazat