Stránky

čtvrtek 14. srpna 2014

MAKEUP : BIRTHDAY PARTY | K.

Poslední dobou mě na cestách provázela jen řasenka a případný korektor..na kamarádovi 18tiny ale tohle nestačí nebo ano? :-) Měla jsem chuť si s líčením trochu vyhrát. A věřte nebo ne, tenhle look mi trval cca hodinu :-D




Základem byla báze, následoval minerální makeup od Maybelline, který se dá skvěle vrstvit, a tak s ním lehce navodím dojem " dokonalé pleťi ". Trocha korektoru na kruhy pod očima a malé nedokonalosti je nutností. Obočí jen lehce dokreslit.. není dokonalé a ani bych ho takové nechtěla. Nemůžu se zbavit dojmu, že i to nejpreciznější obočí vypadá lacině a uměle.. nebo je to jen má výmluva a ochrana před bolestivým trháním ? kdo ví :-D

Nejvíc si hraju s očima. Na celé pohyblivé víčko nanesu tělový stín, do záhybu dávám světle hnědou a ztrácím. U vnějšího koutku stále ztmavuji tmavší, třpitivou hnědou a následně přidám i trochu černé. Ještě do prostředku víčka naťupu zlatou a stíny jsou hotové. MŮJ TIP- Stáhněte hnědý stín dolů pod oko místo linky, a poté ho prodlužte směrem ven od oka. Bude to vypadat jako stín vašich horních řas, čímž budou působit plněji. Linka, řasenka ( ve větší vrstvě ) .. klasika. Konturuji hnědým stínem, malinko tvářenky a pěkná dávka rozjasňovače se zlatými odlesky, aby ladil s víčky.


Rty jen lehce přejedu rtěnkou ve starorůžovém tonu a přidám bezbarvý lesk. Vše zafixuji sprejem od Avonu, protože tohle bude dloooouhá noc :-D


                     

POUŽITÉ PRODUKTY


  • Dermacol, rozjasňující báze
  • Maybelline,  Affinitone mineral
  • Rimmel, Stay matte
  • Essence, Sun club - rozjasňovač
  • Blanca, oční trio stínů
  • W7, In the buff
  • Dermacol, Imperial mascara
  • Elf, studio řada - linky
  • Dermacol, lip seduction
  • Pacific Direct, lesk
  • Avon, fixační sprej

Klasické ale ne nudné. Já osobně mám tohle líčení nejradši :) Líbí ? :-)

                                                                                                                               xx. K

2 komentáře:

  1. Moc ti to sluší!! ♥
    Mimochodem tagla jsem vás u mě na blogu, budu ráda když tag napíšete, už se na vaše odpovědi moc těším! :) http://www.meow005.blogspot.cz/2014/08/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat