Stránky

čtvrtek 28. srpna 2014

MAKEUP: Sunset Over The Lagoon | T.

Když vzpomínám na nádherné teplé večery, západ slunce nad hladinou moře, stále ještě rozpálený písek.. mám chuť si tu nádheru dopřát i na očích. Co na tom, že už je ráno méně než deset stupňů. Sluneční paprsky vpíjející se do stále temnější oblohy a schovávající se za obzorem.. přesně to jsem se snažila napodobit.





Na celé pohyblivé víčko jsem nanesla tenkou vrstvu zlatého stínu. Poté jsem začala na vnější dvě třetiny nanášet tyrkysový stín. Tvar oku dodala tmavě modrá smíchaná s černou, kterou jsem nanesla do vnějšího koutku oka a do záhybu. Výsledek jsem pořádně rozblendila a do vnitřního koutku přidala hodně zlaté. Nakonec jsem vedla tenoučkou linku podél řas a samozřejmě řasy nařasila řasenkou. Bronzer, tvářenka, rozjasňovač.. blabla, to vše už znáte:-)



Nojo.. já si ty kravinky neodpustím:-D

                                                                                                                                 xx. T


Žádné komentáře:

Okomentovat