Stránky

sobota 9. srpna 2014

5 rad jak přežít rodinnou dovolenou | K.

Myslím, že všichni jsme, nebo jsme byli povinni si minimálně jednou ročně vyjet s rodinou pryč z domu. Noční můra? Očistec? Možná .. Hrubá většina mých vrstevníků se těchto dnů děsí. Přehnaně starostlivá máma, nevrlý táta a povřiskující mladší nebo otrávený starší sourozenec. Noční můra řekla bych..dřív.. :-)

V tom týdnu pryč od reality jsem si našla své kouzlo. Asi tak minulý rok mi došlo, že tenhle týden, který se zdánlivě jeví jako vražedná mise je vlastně to, na co se nejvíce těším. Ano, každý z nás nemá s rodiči nejlepší vztah.. ale musíte najít něco blízkého pro Vás všechny. Něco, co Vás spojí. A veřte mi.. nakonec je rodina to jediné co máte.

Pokusila jsem se pro Vás sepsat pár tipů jak v klidu na dovolenou odjet, a jak se také pokud možno v klidu vrátit.





Ať už jedete kamkoliv, prostě se smiřte, že se ze spárů  rodičů nějaký ten čas neuniknete. Když splníte toto pravidlo, hned se bude blýskat na lepší časy.

Místo otrávených obličejů se snažte s vašimi vycházet. Stejně těch pár dní musíte vydržet..tak proč si je ještě znepříjemňovat?

Najděte si nějaký zážitek, činnost nebo místo, které chcete navštívit. Když budete také aktivní a nápadití, vaše rodina za to bude vděčná a společné výlety Vás stmelí.

Využijte pozornosti a snahy rodičů se Vám na dovolené zavděčit. Občas není na škodu tu jejich starostlivost proměnit v nějakou zmrzlinu nebo sladkost :)

Večer si všichni sedněte společně ke stolu a zahrajte si nějaké klasické hry. Karty, kostky, jméno-město.. I přes prvotní nechuť jsem přišla na to, že to není tak špatné :)


Já osobně tyhle dovolené miluju a dost mě zaráží reakce mých kamarádů, kteří bojují o to, aby mohli zůstat doma.

A jak jste na tom Vy ? :-)

                        
                                                                                                        xx. K

Žádné komentáře:

Okomentovat