Stránky

sobota 3. května 2014

NEW IN: Duben 2014 | T.

Ahoj všichni!
asi tyhle články nebudu dělat pravidelně každý měsíc, ne vždy jsem nákupně-aktivní a ukazovat např. dvě věci podle mě nemá moc smysl. Dneska ale přeci jen něco mám, že stojí za to i udělat článek.



Balea Mango Mambo Sprchový gel. Je to limitka, která voní úplně stejně jako mangový sprcháč někdy z loňska. Ta vůně je nepřekonatelná!

Garnier Neo Invisible Dry-Cream Deodorant. Musím říct, že jsem poměrně zklamaná. Deodorant je krémový a  neparfémovaný. Kupovala jsem ho v Tetě v akci za 60 Kč. A vůbec, ale vůbec neplní svůj účel, pocení ani zápachu nezabraňuje. Co jsem četla recenze, tak s parfémovanými deodoranty to tak špatně nedopadlo. Stejně jsem se ale rozhodla ho dopoužívat, kombinuji ho s klasickými deodoranty a dá se to přežít.

Essence Gelové oční linky. Našla jsem je ve výprodejovém košíčku v Rossmanovi a to byla osudová chvilka. Od té doby se mi totiž nehnuly z očí. Řekla bych, že jsou maličko vyschlé, ale používat se stále dají. Právě oni zapříčinily mou lásku k linkám a už plánuju vyzkoušet i další značky. Snažila jsem se je "zachránit" tím, že jsem přidala kapky do očí, ale to snížilo jejich jinak skvělou výdrž. Teď už kapky vyschly, tak s výdrží není sebemenší problém.

Astor Fashion Studio Lak na nehty. Odstín 204 Chicissime. Tenhle lak byl opět dárkem k časopisu Žena a život. A za pouhých 30 korun prostě musel být můj, jeho cena se jinak pohybuje kolem 60-90 korun. Je to krásná červená barva, s trochu oranžovým podtónem. Označila bych ji ale jako pravou červenou. Na nehtech vydrží v pohodě pět až šest dní.

Dermacol Eye Shadow Base. Po tom, co mi vyschla báze od Avonu, jsem toužila vyzkoušet právě tuhle bázi. Pokud se o ní chcete dozvědět více, je toho plný internet, bylo by zbytečné to opakovat. Mám ale hodně mastná víčka. Spoustu lidí ji chválilo, mě se stíny slévají. Pořád jí ještě zkouším, ale dojem na mě moc neudělala.

Rimmel London Space Dust lak na nehty. Odstín 003 Aurora. Je to můj první pískový lak (psala jsem o tom v článku zde). Absolutně jsem se do něj zamilovala, nádhernější lak snad nemám. Opět má krásnou výdrž, čtyři až pět dní.

Balea Pleťová slupovací maska. Chtěla jsem vyzkoušet i nějakou jinou, tak jsem sáhla po této pro smíšenou pleť. Slibuje vyčištění pleti, odstranění odumřelých kožních buněk a přebytečného mazu. Maska není sama o sobě špatná, ale nějak mě nenadchla. Pleť je po ní skoro stejná, akorát se nějakou dobu neleskne. Je to takový průměr, neurazí, nenadchne. Zapomněla jsem ji vyfotit, proto je tady.

Zdroj: www.dm.de

Už zbývají jen dvě věci z H&M. Ani jsem nevěděla že tom jsou tak šílené slevy, a ulovila jsem obyčejný černý rolák za směšných 70 korun (je tak obyčejný a tak klasický, že nemá cenu ho tu ukazovat:-)). Tyto roláky se mi v poslední době začaly líbit, obzvlášť v kombinaci se sakem nebo kraťasy. Pak jsem si ještě koupila duo prstýnků, které stály ještě směšnějších 15 korun.

A úplně nakonec knížka. Dlouhou cestu dolů od Nicka Hornbyho jsem koupila v Neoluxoru, docela se na ní těším. Četl ji už někdo?:-)



PS: Pokud na Vás článek působí trochu agresivně, tak je to proto, že jsem neuvěřitelně naštvaná. Už totiž dvě hodiny čekám na pizzu a mám neskutečný hlad:-D.

                                                                                                                         xx. T

6 komentářů:

  1. Super věci si koupila!!! PS: Nechcete se zviditelnit?? Pokud ano přihlašte se tady: http://kajahasidea.blogspot.cz/2014/05/chces-se-zviditelnit.html

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné :)
    já jsem s bází od avonu nejšťastnější :D mám hodně mastná víčka a dermacolí báze mi přišla mastná sáma o sobě, a na oku stíny nevydrželi vůbec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-) Nevím no, dám jí ještě šanci a pak bych se k Avonu asi vrátila:-)

      Vymazat
  3. Essence gelové oční linky jsou perfektní :) A chápu tě, taky nesnáším, když musím takhle dlouho čekat na pizzu :D
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem taky vůbec nezaregistrovala že jsou slevy v HM:O Na essence linky jsem četla dost pozitivních ohlasů, asi taky odzkouším :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, už je stáhli z prodeje, tak snad jedině na ně narazit v nějakém výprodejovém košíčku:-)

      Vymazat