Stránky

úterý 13. května 2014

SNAPCHAT RANDOM | T.

Ahoj všichni!
Ano, je to tak. Už i já jsem propadla snapchatovému šílenství, a to i přesto, že jsem se tomu hodně bránila. Přišlo mi, že to vlastně nemá smysl, posílat fotky s krátkým popiskem, které za pár vteřin zmizí někde v pekle. Pak jsem ale propadla davu, měli ho všichni, tak jsem ho musela mít i já. A objevila jsem to kouzlo, že někomu pošlete fotku s méně či více důležitým sdělením, a ona se pak ztratí navždy. Naprosto jsem propadla posílání každé blbiny, kterou jsem potkala. Teď už se snažím své kontakty otravovat méně, a přidávám pár těch bezduchých blbostí:-).
Taky jste propadli snapchat vlivu?
                                                                                                              xx. T
























3 komentáře:

  1. Si naozaj pekná. Myslím, že už naozaj každy ma snap :) Ak chceš navštív náš začínajúci blog. Ďakujem.
    http://ourflawlesslife.blogspot.sk/
    PS: Máš to tu pekné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:-) Určitě se kouknu. Mimochodem, jsme tu dvě, a máme v plánu udělat (konečně) nějaký představovací článek, protože dost lidí si myslí, že je to jen můj blog.

      Vymazat
  2. Jáj, snapchatové šílenství je pro mě známá věc. Je to strašně návykové. Dokonce s Le-poisson vedeme ranní snapy o 6. Kde prostě posíláme každej den totožné fotky o tom jak nechceme vylézt z postele :D

    OdpovědětVymazat