Stránky

čtvrtek 8. května 2014

TAG : POZNEJ MĚ | K.


Ahoj! :-) Protože toho o mně nevíte zrovna moc, rozhodla jsem se sem přihodit pár faktů, které mě vystihují.Doufám, že se Vám tagovka bude líbit, a že mě poznáte lépe. Časem možná přidám další ..
 ale kdo ví :-)






1. Je mi 15 let. Chodím do prváku, ale jelikož mám narozeniny v srpnu, jsem vždy nejmladší člen třídy. Aww

2. Moje povaha je jeden velký guláš. Jednu chvíli mi je vše jedno (nejedu na drogách :D), poté vybouchnu kvůli kravině a nakonec se schoulím v koutku daleko od lidí a nepřeji si nic jiného, než být sama.

3. Hrozně ráda se hádám a vždycky,VŽDYCKY musím mít pravdu.

4. Denně se zavírám do kobky, co si říká gymnázium, ale podle mého jsem moc inteligence nepobrala.

5. Jsem závislá na nápojích Bubbleology.

6. Závodně tancuji. Věnuji se tomu již od 6 let a je to něco, co mě naplňuje.

7. Mám ráda hudbu - tím myslím pořádnou hudbu. Ne discoshity ani jiné blbiny. Nejčastěji mi ve sluchátkách hraje rap.

8. Od té doby, co navštěvuji střední, jsem poznala, že finanční rozdíly mezi dětmi hodně ovlivňují jejich chování. Nevadí mi, když má někdo víc peněz, přeju mu to. Pokud dotyčný nevypustí z pusy slovo socka ani jinačí blbiny. Jednoduše bych tyhle rozmazlený zmrdy tloukla sekáčkem na maso.

9. Mluvím sprostě..hodně (i když se to snažím omezit). Říkám na rovinu co si myslím a neohlížím se na následky.

10. Stejně jako T. miluju psaní slohů, esejí, myšlenek atd.

11. Jsem brutálně upovídaná. Málokdy zavřu pusu.

12. Mám hrozně ráda psychologii (jednou se jí chci věnovat) a španělštinu.

13. Klárka je prostě žrout a sní vše na co přijde. Je automatické, že mi spolužáci nabízejí oběd, co se do nich nevejde :-D

14. Mé neoblíbenější číslo je 14.

15. Miluju svoje kamarády, přítele a rodinu :-)

Kdo by je nezbožňoval ? :-D

                                                          
                                                                                                                         xx.K
















4 komentáře:

  1. Taky mám narozky v srpnu (hned prvního) a jsem taky nejmladší ze třídy <3 :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tyhle tagy, vlastně tagy obecně. Než se dostanu ke společným bodům, ta fotka je parádní ! :-D A společnou máme 2 (jak kdybych to psala já), 3 a částečně 12, protože mě psychologie taky hodně zajímá a nejednou jsem uvažovala o jejím studiu.. uvidíme ! :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky.Děkuju moc :-D Je super zjistit,že má někdo podobnou povahu jako mám já :) Mimochodem, k psychologii se upínám pořád víc a víc.. a chtěla bych se jí živit..tak snad :)

      Vymazat