Stránky

pondělí 26. května 2014

Diary | K.

Je 26. května a já mám dojem, že se pod kupou knih, bloků, sešitů a zápisků udusím! Myslím, že teď je to nejvíc hektické období na dohánění známek. Učitelé si myslí, že naše 'studijní volno', které jsme měli při maturitním týdnu, přineslo ovoce a my nakráčeli do školních chodeb plní sil a vědomostí. Sakra kdo si myslí, že jsme? Jistě, že jsem stihla napsat slohové cvičení, esej na španělštinu i angličtinu, naučila jsem se nespočet rovnic na chemii a ještě stihla být s kamarády. Samozřejmě jsem do toho součtu nezapočítala dalších X předmětů  a 10 dílů super drbny. Sedím tu s hořkou čokoládou, po ruce oblíbené kafčo a zase se vracím k myšlence, že vlastně 98 % tohohle úsilí a hromady informací je mi na hov**. Snad tenhle týden uběhne rychle.. vlastně..co týden..celý měsíc. Žiju teď jen čekáním na léto a možná na 5. června
(třídní výlet - Praha :-D)










A jak jste na tom v pekelném období Vy ?:-) 

                                                                                                        xx.K

8 komentářů:

  1. Perfektní článek!! I když je krátký, tak se ti moc povedl. Já doháním známky z matiky a češtiny. A s učiteli to máme stejně. Prostě si všichni myslí, že jsme za týden nabrali sílu a dávají nám písemku za písemkou... :(

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)! Nojo..oni to snad dělají naschvál :(:D trochu pochopení by neuškodilo

      Vymazat
  2. Třídní výlet zní skvěle! Možná najdeš u mne inspiraci, kam zajít! Držím palce s učením!! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Máš super blog, super články a tenhle se ti obzvlášť povedl. Ihned se přidám mezi pravidelné čtenáře tohoto blogu.
    Já jsem ve škole tento školní rok moc chyběla kvůli mým zdravotním problémům. Celkem se mi to podařilo dohnat. Zázrak....

    www.vickysarah-fashion.blogspot.cz

    www.vickysarah-tales.blogspot.cz

    -budu ráda, když se koukneš na mé výše zmíněné blogy.^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuju moc ale jsme tu 2 :-)
      To jsme rády, budeme sledovat i tebe. Tu školu chápu..jednou jsem byla v nemocnici dost dlouho a to dohánění mě málem stálo nervy :-D

      Vymazat
    2. Jaj, tak to se omlouvám... :]

      Vymazat