Stránky

úterý 29. dubna 2014

TAG : V PEŘINÁCH | T&K

Zdravíme!
Po dlouhé době je tu náš společný příspěvek. Děkujeme za otagování LoB Girl (její blog zde). Konečně jsme se sešly a daly to dohromady. Doufáme, že se Vám bude líbit a budeme rády, když v něm budete pokračovat :-).









1) Bez čeho neodcházím do peřin ?

K : MOBIL! Tady nemusím váhat. Před spaním si ještě dobrou půlhodinku vylehávám a projíždím různé stránky, nebo chatuji.

T : Jednoznačně balzám na rty. Bez nějaké silné vrstvy na rtech (čehokoliv, přinejhorším třeba i krému na ruce:-D) prostě neusnu. Pak samozřejmě telefon kvůli budíku, a občas taky před spaním poslouchám písničky.

2) Svůdné nebo pohodlné pyžamo ?

K : Jednoznačně pohodlné. Kdo by nemiloval to sladké zachumlání do pyžama s obrázkem? :)

T : Nazvala bych to spíš "spací úbor":-D. Spím každý den v něčem jiném, podle toho, co je zrovna po ruce. Někdy je to jen tátova stará košile, jindy kamarádovy kraťasy s (trochu svůdným) tílkem, občas nahodím i ty kalhoty od pyžama. V klasickém pyžamu už ale mnoho let spát nechodím:-).

3) Kniha ?

K : Ehm.. i kdybych si chtěla něco přečíst, usnu po prvních 3 větách. Knížku radši nechám na nějaký deštivý den. Sednu si k ní pěkně s kakaem a teplými ponožkami a budu spokojená.

T : Záleží na tom, jak moc (ne)jsem unavená. A taky na tom, jakou knížku mám právě rozečtenou. Pokud je to nějaký trhák, od kterého prostě nejde odlepit oči, tak čtu a čtu, dokud nedočtu:-). Pokud mám nějaký psychologický román, který mě sice baví, ale nemá konce, nechám knihu na jindy.

4) Nějaký kosmetický rituál ?

K : Vzhledem k tomu, že jsem pořád jako uschlá švestka, doprovází mě do postele moje milovaná Nivea. Před spaním namažu celý obličej a uložím do šuplíčku.

T : Jak už jsem psala výše, musím mít napatlané rty. Odličuji se v koupelně, ale v posteli mažu krém na obličej a lokálně používám Tea Tree olejíček na vysušení pupínků. Neusnu, když mám velmi suché ruce nebo nohy, takže krémování:-).

5) Sklenička něčeho dobrého před spaním ?

K : Před spaním nastává můj půlhodinový boj s čištěním zubů :-D (máme v rodině špatné dásně a u mě se to projevilo již teď.. což pro mě znamená půlhodinovou očistu chrupu s třemi různými kartáčky, brrrr). Následně už si nemůžu dát nic jiného než vodu.

T : Voda, voda, voda! Alternativně bílý, zelený či dětský čaj.

6) Chrápu ?

K : Tahle otázka se mi líbí ze všech nejvíc. Já bych o sobě do krve tvrdila, že NE, ale přítel má jiný názor :-D Upřímně ho dost lituju. Jsem velký alergik a navíc trpím na náměsíčnost. Chudák leží vedle přízraku, co celou noc pšiká, smrká (to značí plný nos, tudíž i chrápání :-D) a vypráví blbiny.

T : Zatím si nikdo nestěžoval, takže snad ne:-).

7) Snídaně do postele ? 

K : Jooo, to je paráda. Bohužel nejsem člověk, co je tímhle způsobem rozmazlován.. spíš jsem ten, co rozmazluje :(

T : Jsem asi divná, ale já radši oběd a večeři:-D. Snídani mám ráda v klidu, za kuchyňským stolem.
                                                                 
                                                                                                      xx. T&K

1 komentář:

  1. Super, super, super!!!! :) Strašně se mi líbí, že jste TAG udělaly spolu... :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat