Stránky

neděle 18. května 2014

MAKEP: Daily glam | T.

Ahoj všichni!
Už tu dlouho nebyl nějaký článek s líčením, že? Nějak jsem neměla náladu vymýšlet něco extra. Ale v počítači jsem objevila dvoje fotky s makeupem, takže se můžete těšit ještě na jeden, protože ten už je nafocený, takže se nebudu muset dokopávat něco fotit.
Použila jsem jen klasický makeup na sjednocení pleti, korektor pod oči, pudr, tvářenka,bla bla bla, nuda:-D Primer, linka, řasenka, a tužková rtěnka od Miss sporty. Už jsem o ní psala v nákupech za březen zde. Výdrž je hrozná, ale jako barevný balzámek je strašně příjemná na rtech. Bohužel produkty nafocené nemám a vážně si nepamatuji, co všechno jsem používala.






                                                                                                                                  xx. T


2 komentáře: