Stránky

neděle 20. července 2014

TAG: 15 Random Facts About Me (Part 3) | T.

První část
Druhá část

Ahoj všichni!
Dnes pokračování náhodných faktů o mně, už to tu dlouho nebylo, že?:-D




Když jsem nevyspalá, bývám hyperaktivní, naopak když jsem unavená, už je to skoro, jako mluvit s mrtvolou:-D.

Nemám ráda fotbal, nesmyslné honění se za míčem mě vůbec nebaví.

Vždycky, vždycky dělám věci po svém (a pak jsem naštvaná, že jsem "nesplnila zadání":-D)

Naučila jsem se dělit věci na podstatné a nepodstatné. Většinu házím do druhé skupiny a je mi fajn.

Neexistují boty, ve kterých vydržím celý den.

Nesoudím lidi podle vzhledu, oblečení, výrazu, vyznání... Vždy čekám až na to, co z nich vypadne, to je pro mě hlavní.

Pokud není kluk aspoň tak výřečný aspoň tak jako já, pravděpodobně si moc nepopovídáme.

Vyžívám se v ironii a sarkasmu. Vážně, tak třetina toho, co vyslovím, je myšlena ironicky.

Svůj styl bych popsala jako ležérní, elegantně-sportovní, trochu pánský.. a hlavně pohodlný.

Razím názor, že peníze by měly kolovat, takže je Vám jasné, jak to dopadne, pokud se mi něco zalíbí:-D.

Zdroj

Neměním sebe, své zvyky a koníčky, nepřetvařuju se jen proto, aby mě ostatní měli rádi a abych zapadla.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Jsem zatížená na uniformy. Přijdou mi hrozně sexy, hlavně ty policejní<3.

Nenávidím, když někdo dělá předčasné závěry a úsudky, a to na základně toho, že jsou všichni stejní. Každý by měl dostat šanci, i bez ohledu na to kdo tu byl před ním, ne?

Miluju Rock, je to podle mě ta správná klasika a opravdová hudba. Rockem se dají perfektně vyjádřit pocity, a právě na Rock se nejlíp tancuje a zpívá, takže nejlepší odreagování a vyřvané hlasivky!

 Miluju akční filmy, mým nejoblíbenějším hercem je Daniel Craig. Taky zbožňuju Johnyho Deppa a Channinga Tatuma<3<3<3.

Zdroj


Zdroj

Zdroj

                                                                                                                                          xx.T

4 komentáře: