Stránky

středa 16. července 2014

DOKONALOST NEBO PŘELUD ? | K.

Tak a dost! Jímá mě hrůza, když se podívám na dnešní svět.Ano, je pravda, že to co vidíme kolem sebe považujeme za normální.. ale abychom se trápili kvůli takové maličkosti jako je VÁHA ? Snažíme se zapadnout stůj co stůj ? Toto slovo mohu vyskloňovat ve všech pádech a stále bude znít pro většinu dívek či žen krutě.





Dnes jsem si doma stoupla na  váhu, která vám řekne vaši váhu .. (co to je za blbost? ale chápete ne :-D)
Při pohledu na to číslo se mi podlamovala kolena.Ale proč? Pokud si to vezmu zpětně, moje hmotnost vážně není nijak závratná.Objektivním pohledem mohu říct, že je v normě.Tak proč se tolik děsím každého nabraného kila? " Mami, ode dneška nemusíš nakupovat..budu se živit jen klíčky a kořínky." prohlásila jsem s nadsázkou a zanedlouho si uvědomila, že né každý to bere jako já.






Štíhlost je  přelud, který nám do hlavy tlučou modní časopisy,reklamy i přehlídky.Viděla snad některá z nás andílka VS , který by neměl dokonalé tělo? A teď..co vlastně znamená dokonalost? Kdyby jsme žili v baroku, ženská odvedle co se nestydí za své kypré tvary a klidně si na noc 'zbodne' kyblík zmrzliny s čokoládou, by byla ikonou..Co na tom, že by jí z uslintané brady ještě neslezl omastek z oběda :-) Jsme ovečky co jdou pod nadvládou trendů a ubohých ideálů.Vždy budu zastánce lidí, co pro sebe něco dělají.Tím ale nemyslím nesmyslné diety, které Vás mohou dovést k vypadávání vlasů, slábnutí nehtů, nechuti k životu a ke ztrátě síly.Ano, vysportujte si tělo, udělejte ho hezčí ale hlavně, buďte šťastní a spokojení.Dosáhněte svých cílů! Jen jde o to, jakým způsobem, jakou cestou.

Pokud se k vysněné postavě vydáte nesprávným způsobem, může se to zvrtnout..a to hodně.Nedokážete si v tenhle moment představit co stojí 'krása'.Když nezůstanete nad věcí, začnete o jídle přemýšlet jinak.Ne jako o potěšení a zábavě.Budete posedlí zdravou stravou a budete přesvědčeni, že je to to nejlepší co můžete pro své tělo dělat.Avšak jednou se podíváte do zrcadla a neuvidíte štíhlý pas, krásné nohy a vypracovaný zadeček.Přehnaně zdravé jídlo Vás dožene a udělá z Vás co? Hromádku kostí, která se sice chce radovat z života ale ono to nejde, protože posedlost je silnější.A v ten okamžik si řeknete : Vážně bylo to co jsem dělala nejlepší?



Co z toho plyne? Já ty 4 nechtěná kilča shodím lehčí, pravidelnou stravou a pohybem :) o to se nebojím.Vím, že jsem nad věcí a stále se líbím sama sobě.Vždyť přece nedokonalosti nás dělají dokonalými.Neříkám : BUĎTE OBÉZNÍ A PŘEŽÍREJTE SE V MEKÁČI JAKO PRASATA..dívejte se na sebe objektivníma očima a hlídejte si to, co se sebou děláte a jak hodně se necháte ovlivnit okolím.

                                                                                                                       xx.K

3 komentáře:

  1. Moc se mi líbí tvůj článek a s tvým názorem naprosto souhlasím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný názor na věc, naprosto souhlasím . :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat