Stránky

čtvrtek 24. července 2014

Produkty, které mě zklamaly | T.

Ahoj všichni!
dnes tu mám pro vás pět kosmetických produktů, od kterých jsem očekávala víc, než dokázaly splnit. Tak se na ně pojďme podívat!






 Garnier Pure Zmatňující krém
Od tohohle krému krému jsem si slibovala, že mi pomůže s mou problematickou pletí. On mi to taky sliboval. A výsledek? Osypala jsem se po něm tak moc, jako se mi to za život nestalo. Už v minulosti jsem měla z této řady od Garnier nějaký čistící přípravek, a kombinovala to s jedním krémem. Taky jsem se osypala, i když trochu jinak. Nevěděla jsem ale, z čeho. Po tomto krému už vím, že řada Pure není nic pro mě a jsem navždy vyléčená ještě něco takového zkoušet.




 Garnier Deodorant Neo Invisible Dry-Cream
Zase ten Garnier, já vím.. přitom mám jinak tuhle značku ráda! Tenhle deodorant mě zaujal, tak jsem si ho koupila, že ho vyzkouším. Spíš než deodorant bych ho popsala jako "krém na podpaží". Slibuje 48 hodinovou intenzivní ochranu, nedá ani hodinu. A pokud se potíte, je to jako byste ho vůbec nepoužily. Je bez parfemace, takže by se neměl přebíjet s vaším parfémem, ale když nezabrání pocení, parfemaci by to chtělo. Já vím, že na trhu jsou i parfémované verze, a štve mě, že jsem se nerozhodla pro některou z nich. Teď ho nepoužívám, protože jsem objevila kouzlo Rexony Maximum Protection. Poté se ho ale budu snažit dopotřebovat, v kombinaci s nějakým voňavým deodorantem/antiperspirantem ve spreji.



Dermacol báze pod oční stíny
Všichni si ji chválili, všichni byli spokojení.. a já očekávala zázrak. A ten se po zakoupení a prvním použití nekonal. A nekonal se ani podruhé, potřetí.. Báze víčko krásně zjemní, díky silikonům, ale nepřipraví živnou půdu pro stíny. Silikon víčko vyhladí, ale na očích mi stín neudrží. Byla jsem hodně zklamaná, čekala jsem hodně, čekala jsem víc, než dokázala báze od Avonu (na kterou jsem docela nadávala a to byla 3x lepší než tahle). Nakonec jsem přišla na fintu, kde už můžu mluvit o nějaké výdrži. Je ale dost zdlouhavá a nepraktická, takže ne pokaždé to ráno stihnu. Nejdřív víčko přepudruji, pak nanesu bázi, znovu přepudruji, a pak ještě použiji svůj prastarý korektor ve sticku od Miss Sporty. Znovu přepudruji a až potom můžu nanášet stíny. Ale ne vždy mám na to nervy.
Víte o nějaké bázi, která skutečně vydrží i na super-mastných víčkách?



Fashion Trendy Oční Stíny
No name značka, no name stíny, nečekala jsem zázrak. Kupovala jsem je v naší malé drogerii, a nestály ani 50 korun, takže to tak velké zklamání není. Kupovala jsem je hlavně kvůli té krásné hnědé třpytivé barvě (a taky možná kvůli nápadné podobnosti se stíny značky Kiko:-D). Jenže tahle luxusní hnědá ve stylu pražské Pařížské se na oku tváří jako ta nejšedější myška pod Sluncem. Prostě taková obyčejná hnědá, která nenechá vyniknout svůj krásný třpyt. O výdrži ani nemluvím, ale tak jsem nečekala nic závratného, takže nemám důvod to řešit.



Ebelin Flat Brush
Od tohohle štětce jsem měla velká očekávání. Byl to můj první štětec na makeup, takže jsem neměla s čím porovnávat. Byl velice hustý, s pevnými štětinami, takže se nedal moc ohýbat. A docela mi vyhovoval, dokud jsem ho nemusela pořádně vyprat. Tím, že byl hustý, jsem nemohla štětiny pořádně vyčistit, a pak, najednou, z něj začaly padat chlupy přímo v trsech. Skutečně takhle vypadá kvalitní štětec???!




Zklamal Vás v poslední době nějaký (ne)kosmetický produkt?

                                                                                                                                        xx.T

3 komentáře:

  1. Nejlepší bázi mám od essence...
    Jinak, nechtěla by jsi rozhovor? Více zde:
    http://vickysarah-fashion.blogspot.cz/2014/07/rozhovory-vse-o-nich.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek!! Já už párkrát pokukovala po bázi od Dermacolu a vzhledem ke kladným recenzím mě vážně moc lákala. Po tvé recenzi si to však hooodně rozmyslím a asi půjdu mnohem radši do báze od Avonu...

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ja nejako bazam na ocne tiene neverim, skusala som raz jednu bazu pod make up a ziaden efekt.

    OdpovědětVymazat