Stránky

středa 9. července 2014

NEW IN: Květen&Červen | T.

Ahoj všichni!
Slibované nákupy za poslední dva měsíce jsou tu. V mém minulém příspěvku jsem zdůvodňovala, proč budou až takhle pozdě. Před nedávnem jsem se vrátila z dovolené, takže teď už snad budu (pokud mi to práce a přátelé dovolí) zase plně aktivní.




Gliss Kur Total Repair Regenerační Expres balzám
Začnu restem ještě z dubna (:-D). Mé vlasy jsou hodně suché, a takové krepaté až pichlavé (:-D), takže jsem potřebovala nějakou péči, kterou můžu obnovit kdykoliv během dne. Skvělá věc.


Rexona Maximum Protection
Na tento zázrak jsem si už delší dobu brousila zuby a když mi na to přišla ještě sleva...:-D. Nemůžu říct, že mám po celý den sucho, ve výsledku jsem ale spokojená.


Avon True Color Paletka Očních Stínů, odstín Mocha latte
Nádherné odstíny, ideální praktická paletka na cestování, a za skvělou cenu (něco přes 100 Kč). Pigmentace je spíš průměrná, výdrž ucházející, nic víc neočekávám.


Balea Antibakteriální gel na ruce
Čistýma rukama jsem naprosto posedlá, stejně jako vůní tohohle gelu.


Dermacol Lip Seduction Longlasting Lipstick (stará verze), č. 06
Krásná fialová rtěnka (kterou bohužel nenosím tak často). Na rtech je příjemná, lehce hydratační, výdrž průměrná. A já se do ní zamilovala!


NYC Transparentní Kompaktní Pudr
Odškrtnuto z wishlistu, odškrtnuto ze seznamu, který se zabýval produkty, které udrží mou pleť matnou. Vážně, tenhle pudr je pecka!


Fa Romantic Moments White Rose deodorant
Voňavé osvěžení na léto. Povinně bych zavedla litry této vůně do všech prostředků hromadné dopravy!:-D


Nivea Krém
Záchrana úplně na všechno, zavedla bych to jako povinnou výbavu do každého domu:-D.

Dermacol Beta-Caroten Body Lotion
Pokožku je nutné chránit i o opalování. A po tomhle krému je pokožka božsky hydratovaná a lesklá!


Avon Clearskin Clear Emergency Intensive Cream Cleanser &
Avon Clearskin Clear Emergency Instant Spot Treatment
Konečně něco, co trochu zamávalo s mými kožními problémy. Tohle kombo obsahuje 2% kyselinu salicylovou, a musím říct, že je vážně poznat rozdíl.


Bi-es Crystal
Tuhle mini vůni jsem dostala od mamky, která ji nepoužívala. Krásně voní (neptejte se mě, po čem), a má ideální velikost do kabelky. Nikdy mě nebavilo tahat s sebou kilový flakón:-D.


Maybelline The Rosket Volum´ Mascara
Další věc odškrtnutá z wishlistu! Řasy dělá opravdu krásné, bohužel se mi ale během dne obtiskává.


Ořezávátko Veryme


Astrid balzám na rty
Neříkám, že je špatný, příště se ale vrátím k milovanému Labellu. Tenhle balzám standardně hydratuje, lehce tónuje, má ale silnou chemickou vůni.


Elf Small Stipple Brush
Zpočátku se mi zdál hrubý, makeup ale zapracuje krásně, nedělá šmouhy a nevypadl z něj ani jeden chlup. Naprostá spokojenost!

Elf Professional Foundation Brush
Pádýlkovitý štětec na makeup mi v mé sbírce chyběl, a opět jsem spokojená. Navíc za tu směšnou cenu    (40 Kč) !!

Elf Primer Potion
Všude vychvalovaná, chtěla jsem ji taky zkusit. A tenhle světový miláček mi stíny na oku neudrží ani pár hodin. Za mě zklamání. Uvidím v zimě, až se má mastná víčka trochu zklidní, ale jinak je to propadák.

O naší Elfí objednávce se můžete dočíst zde.
Jinak právě na www.elfkosmetika.cz/ probíhají obrovské slevy, a dnes jsem odeslala další objednávku. Určitě se tam mrkněte:-).



Nakonec trochu bižuterie. V Lindexu jsem si za 300 Kč koupila nové brýle, a ani ne po měsíci se mi nožičky roztáhly do takové šířky, že jsou nenositelné. Reklamaci mi odmítli, tak jsem si v Tescu koupila tyto obyčejné krasotinky za 130 Kč, a zatím jsem spokojená. Hodinky Geneva už slouží pouze jako módní doplněk, protože už čas ukazují, jak se jim zachce (co bych taky ze slevomatu a podobných stránek chtěla, že). Prstýnek a náramky jsou ze sportsdirect.com.

Také jsem nakoupila poměrně hodně oblečení, ale nejsem schopná ho nafotit tak, aby vyniklo. Takže mé velké oblékací nákupy pravděpodobně neuvidíte.

PS: Omlouvám se za nižší kvalitu fotek, všimla jsem si toho až v počítači, a na přefocení už nebyl čas.

Jak (ne)utrácíte vy?

                                                                                                                                  xx. T

Žádné komentáře:

Okomentovat