Stránky

pondělí 2. června 2014

NÁKUPY - ELF | K.

Zrovna jsme se s T. bavili o tom, že by jsme mohli vyzkoušet pár věcí od elfu. Mrkla jsem na stránku a bouchla mě do očí akce, která začínala následující den. Máme celkem štěstí :) I když elf má tyhle akce skoro pořád. Nákup nad 400 korun + poštovné zdarma. Myslím, že ani jedna nemáme tolik na rozhazování..takže jsme se domluvili ještě se 2 kamarádkami.

Prolétla jsem nabídku a musím říct, že to rozhodně není nijak špatné. Mají pěkné produkty na oči i na tvář. Přiznám se, že jsem vybírala dlouho :-D A po dlouhém rozhodování v mém košíku skončili 4 věci.









1. Báze

- Ta moje je v odstínu Sheer. Můžete si vybrat ze 4 barev ale já si myslím, že na tom vůbec nezáleží. Ve výsledku pracují stejně. Už dlouho jsem si na ní brousila zuby, protože komerce a ohlasy blogerek zafungovaly tak jak měly.

- Pokud to shrnu. Báze je super a udivila mě její velice nízká cena (39 Kč). Stíny mi vydrží skoro celý den v původním stavu.  Má to však svoje ALE.. nevím jestli to bylo vychvalováním.. já zkrátka čekala trošičku víc. Pokud si ji dám hned ráno (cca v 6 hodin) , v pozdním odpoledni se stíny trochu slévají. Každopádně mně to stačí. Nevím jak by na tom byli lidé s mastnějšími víčky..



2. Foundation brush

- Tak z tohohle štětce jsem si doslova sedla na prdel. Je to klasika na nanášení makeupu, ale upotřebíte ho i na korektor. Je neskutečně jemný a udělá mi na pleti luxusní finish. Ještě ho zapracuji flat topem a mám hotovo. Musím ale uznat, že lépe spolupracuje s pěnovými makeupy. S klasickými už efekt není takový.

- Za mě rozhodně palec nahoru! Cena 39 Kč.



3. Umělé řasy

- Vždycky jsem si chtěla vyzkoušet dlouhé řasy jako panenka Barbie :-D Na zkoušku jsem si teda jedny koupila a vida.. vypadají super. Jediný problém mám s lepidlem. Řasy sami o sobě mají skvělý tvar..jen jsem je musela malinko zastřihnout. Lepidlo musí být snad jen voda. Sice mě nepálí ale nepřilepí absolutně nic a to mě dost štve. Kdyby jste věděli o nějakém dostupném lepidlu, dejte vědět :)

- Pocity smíšené :) Půl na půl prostě. Cena 39 Kč.



4. Tekuté oční linky



- Nejlepší kup. Linky vydrží celý den, dobře se s nimi pracuje a já už jim asi zůstanu věrná :) :-D

- Cena 39 Kč.






A jaké máte zkušenosti s kosmetikou e.l.f  Vy?

                                                                                                       xx. K

4 komentáře:

  1. Já jsem s tou bázi velmi spokojená, za 39 jsem tolik opravdu nečekala :-) Pěkný nákup :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsme této akci podlehly :)
    Bázi jsem si koupila také, všichni jí hrozně opěvovali a já, zase na potvoru spokojená nejsem, Připadá mi, že snad žádná báze, krom avonu mi na očích stíny neudrží. S elfem jsem měla odpoledne stíny slité :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nedivím se :D
      no.. T. taky není moc spokojená..prý jí vůbec nedrží. U mě je to jak kdy. Jinak báze od avonu je nejlepší co jsem kdy měla! bohužel mi začala tak zvláštně tuhnout a dělat žmolky :/

      Vymazat