Stránky

úterý 10. června 2014

DIARY | K.

Dneškem jsem si trochu osladila jinak zahořklý a monotonní život (Ten je jen dočasný. Až opadne školní stres, budu jako vyměněná :-D). Zdrhnula jsem ze školy o chvíli dřív a zaměstnala svůj líný zadek cestou k babičce. Nejen, že je babča můj anděl, má už dozrálé třešně a tomu nejde odolat.. nebo ano? Po hodinovém šplhání mi plné břicho zahlásalo stopku. Byl čas jít domů. Přepadla mě chuť se chvíli věnovat vážně jen sobě. Vypnout, nevnímat svět. Čekala mě vařící sprcha, nakrémování celého těla, maska na vlasy a zázračný peeling od Freemana (zmíním se o něm ještě v nákupech). Tohle hýčkání je fakt paráda ! :-) Už jsem skoro zapomněla na to, jak hezké je si najít čas na sebe samu. Ať už pro sebe uděláte cokoliv. Možná se to bude zdát jako tlachání pipiny, co neví jak naložit s časem, ale je na Vás jak se odreagujete..někdo odbourá stres sportem, jiný četbou atd. Každému může být jedno, co dělá ten druhý. Hlavní je, že máte svoji chvilku, v které si můžete dělat cokoliv a nenechte nikoho, aby Vám do ní zasahoval. A pokud jde o mně, jsem ready na další nesmyslné věci, úkoly a nátlak okolí :-D :)










Našli jste si už svůj čas ? :-)

                                                                                            xx. K

7 komentářů:

  1. Já mám teď na sebe dost času, hlavně s ohledem, že jsem nemocná...
    Jinak to mám stejně-až začnou prázdniny, budu jiný člověk... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to ti možná i trochu závidím :-D

      Vymazat
    2. Neštovice v mém věku podle mně není nic, co by mi někdo záviděl... :D

      Vymazat
    3. ahaa.. promin to jsem nevěděla :-( :-D

      Vymazat
  2. Ách jo, kéž bych měla už chvíli od školy pokoj. Gympl je sice krásná věc, ale nenechaj nás napokoji, už opravdu potřebuju odpočinek.

    OdpovědětVymazat
  3. presne tak nieje nič lepšie než nájsť si čas ne seba :)

    http://julca-fashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat