Stránky

pondělí 30. června 2014

NEW IN : DUBEN, KVĚTEN, ČERVEN | K.

Ahoj, přišlo mi zbytečné dělat nákupy za jednotlivé měsíce. Chtěla jsem je všechny 3 spojit do jednotlivého článku jelikož jsem si myslela, že toho nebude tak moc. Noo, celkem jsem si naběhla. Když to takhle hezky střádám a soustředím se na to co všechno jsem si vlastně pořídila, říkám si, že bych si měla poklepat na čelo. Ani bych si neuvědomila, kolik nových věcí schromáždím za tak krátký čas :-D









Mezi mé nové kousky se řadí jak dekorativka, tak pečující kosmetika a nějaké oblečení. Tak hurá na to :-)




  • Fixační sprej ( Avon ) - Moje must have ! Je pravda, že jsem si už dlouho hrála na špionku a slídila po všech možných fixátorech :-D Možná už jsem byla maličko zoufalá, že na mně žádný makeup nevydrží snad ani půl dne v původním stavu. Na první vyzkoušení mi stačí něco levnějšího, tak padla volba na tenhle. Zatím spokojenost :) Výdrž opravdu znatelně prodlouží. Cena 100 Kč.

  • Zklidňující pudrový makeup ( Avon ) - Naivní Klárka si myslela, že najde něco lehkého na léto. Poprášit, sjednotit a jít. Navíc by tenhle zázrak měl mít zklidňující účinky..fajn, tohle nemá ani náhodou. Dělá fleky, nejde rozetřít a navíc je i ten nejsvětlejší odstín příšerně oranžový. Totální zklamání a vyhozený dvě stovky.. grr



  • Rtěnka : lip seduction 02 ( Dermacol ) - Odškrtnuto z wishlistu! Konečně má peněženka usoudila, že je dost plná, a že si můžu dopřát tuhle hydratační krásku. Barva naprosto parádní, teplejší růžová, která mi skvěle sedne. Výdrž střední,  ale není problém rtěnku během dne párkrát přetřít :)

  • Aroma ritual shower gel ( Dermacol ) - Sakra, sakra , sakra. Tenhle sprcháč je týrání. Vůně hroznů s limetkou mě dohání k šílenství. Vážně bych tu tubičku nejradši snědla :-D Tohle se Dermacolu vážně povedlo :) Je hydratační a po umytí mám krásně jemnou pokožku. Cena kolem 60 Kč..

  • Plochý štětec, umělé řasy, tekuté linky, báze ( Elf ) - O tomto nákupu můžete najít víc zde

  • Meruňkový pleťový peeling ( Freeman ) - Tohle byl dost spontální nákup. Na stojan s Freemanem jsem narazila náhodně a celkem mě zaujal. Teď rozhodně nelituji.. Nejen, že nádherně voní, po aplikaci mám vážně pleť jak dětskou prdelku :-D Určitě dokoupím i nějakou masku. Cena kolem 100 Kč.


  • Tělové mléko ( Ryor ) - Tělové mléko s amarantovým olejem. Příjemně hydratuje ale hrozně mi vadí jeho silná a né moc hezká "vůně". Snad si zvyknu.. Cena 106 Kč.

  • Tělové mléko ( Cien ) - Už z trochu jiného soudku. Řekla bych, že je to tělové mléko mého života  :-D Velice příjemná vůně, nezasychá tak rychle což mi vyhovuje, protože na noc potřebuju hodně velkou hydrataci a je neskutečně velké za tu cenu. Kosmetika Cien vůbec není tak marná :) Cena 40 Kč.

  • Suchý šampon ( Batiste ) , Sprchový gel ( M&S) - už jsem zmiňovala v článku zde




Tak, to je z kosmetiky vše :-) Teď ještě nejaká ten kus oblečení..

  • Bílé kraťásky ( Esmara ) - Nevím proč, ale oblečení z Lidlu mi přijde občas daleko hezčí a kvalitnější než  z tuctových obchodů pro puberťáky. Ať si říká kdo chce co chce.. Dlouho jsem nemohla narazit na vyhovující bílé kraťasy. Nechtěla jsem obyčejné, hledala jsem nejlépe krajkované. Vždycky, když jsem nějaké slušné našla, prostě jim něco chybělo.. Tyhle mě dostaly a hned putovaly do mé skříně. Cena 200 Kč.

  • Růžové lehké tílko s volánky ( H&M ) - Nejdřív jsem si říkala : Volánky ? Třikrát se bouchni hlavou o zeď :-D Nee, v mé hlavě byla určitá představa o lehounkém narůžovělém nebo lososovém tílku..Je pravda, že tohle není přesně ono, ale dost se podobá mé vizi.( Na volánky si časem zvyknu ) :-D Cena 200 Kč po slevě.


  • Černý overal ( Esmara ) - Možná se s tím Lidlem cítím už trochu trapně :-D ale je to prostě rodinný obchod :-D Overal je letní povinnost a já neznám nic vzdušnějšího a pohodlnějšího. Černý proto, aby se dalo dobře kombinovat.. nejsem extrémistka s batikovaným vzorem. Cena 200 Kč.



Myslím, že celkem slušné množství přírůstků. Pořád si stěžuju, že nemám peníze.. už možná vím kde jsou. Pokud nepočítám autobusy a předražený bubbletea :-D
 A co jste si pořídili Vy ? 

                            
                                                                                                        xx. K

4 komentáře:

  1. Super nákupy!! Ty kraťasy a to tílko!! ♥ Moooc se mi líbí!!! ♥♥♥

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych strašně chtěla vyzkoušet ten nový batiste cherry, až ho někde objevím, tak kupuji :)

    OdpovědětVymazat