Stránky

úterý 24. června 2014

VESNIČANKA V PRAZE | K.

No, jsem ostuda. Tenhle článek jsem plánovala už před odjezdem do Prahy ( 5.6 ) a hle, už máme 22. a já se k němu teprve dokopala :-(

S novou třídou jsme celkem dlouho promýšleli kam jet. I když máme školu v menším městě, 3/4 třídy jsou z Pardubic ( takže měšťáci jak vyšitý ). Když přišli s nápadem, který obsahoval Prahu, byla jsem rozpačitá. Úplně vidím všechny zuřivě běhat po obchodech .. Ne, že bych to neměla ráda! ale od třídního výletu čekám něco víc..



Napříč mé první reakci jsem se však přesvědčila, že to nebyl špatný nápad :) Cesta vlakem trvala něco přes hoďku. Samozřejmě jsme v něm dělali celkem bordel takže bylo o zábavu postaráno :-D Následný hodinový rozchod na Václaváku byl pro moje potřeby krátký. Nejen, že nás při cestě odchytil pán, který se nám snažil vnutit výstavu o potratech ( WTF?! ), celková cesta do palladia  a zpátky zabrala dost drahocenného času. V obchoďáku klasika - Starbucks, Mac, M&S (tam jsem ukořistila nádherně vonící sprcháč pro maminku). Na víc nebyl čas. Hekticky jsme spěchali uličkou zpátky ( já samozřejmě v ruce karamelové frappucino a makronku, paráda).






To bych to nebyla já, abych nezavadila o Douglas. Popravdě, nikdy dřív jsem tam nebyla a příjemně mě to překvapilo. Čapla jsem dlouho vysněný suchý šampon od Batiste a zdrhala jsem dál. Mimochodem, šíleně milý personál! Palec hore.




Hlavním bodem výletu byla neviditelná výstava, která přibližuje svět nevidomých. Měla 2 části. Světlou a tmavou.. popravdě mě zaujala více ta druhá. Každá skupina ( cca po 8 ) dostala svého průvodce. Všichni tito průvodci byli nevidomí. Náš se jmenoval Lukáš. Byl vtipný, mladý, ochotný a hlavně trpělivý. Nikdo nevěděl jak vypadá jelikož na nás čekal " ve tmě ". Program se skládal z hodinové slepé procházky. Postupně jsme prostupovali různými místnostmi s běžnými věcmi. Popravdě, poznávat co proti mně stojí bylo občas dost těžké:-D. Vím o sobě, že jsem trochu přecitlivělá ale tohle mě dostalo. Nejen, že byl Lukáš 150x hodnější než všichni co znám, dalo se s ním i úžasně povídat. Skončilo to tykáním :-D Naše skupina prohlídku dost protahovala. Šli jsme si dát něco dobrého do neviditelné kavárny a zavalili jsme Lukáše dotazy. Návrat na světlo byl šok. Teď nemyslím to šílené bodavé světlo bijící do očí.. myslím to, jak vypadal náš průvodce vnímán nejzrádnějším smyslem - zrakem. Představovala jsem si ho úplně jinak. Musím přiznat, že jsem se rozbulela jak malá. Proč mají tak hodní lidé tak těžký život? Oni už to tak možná neberou ale ta spravedlnost..



Cestu zpátky jsem si moc neužila. Byla jsem pořád docela smutná a neukojitelně jsem přemýšlela nad nevidomými. Když jsem už stála nohama na zemi uvědomila jsem si, že mi tenhle výlet neskutečně dal, a že si moc vážím toho co mám :) Odkaz na výstavu zde.

Výlet byl každopádně jedinečný a nezapomenutelný :-) Navíc už mám svůj suchý šampon :-D! Do Prahy se ještě chystám o prázdninách a to vezmu obchody útokem. A kam jste vyrazili na třídní výlet Vy ? :-)


Moc toho nepřežila na to jak byla drahá :-D




                                                                                                        xx. K

5 komentářů:

  1. Super článek!! Ta výstava mě moc zaujala. My jsme byli na třídním výletu taky v Praze!! :) Můžu se zeptat kolik stála ta makronka?? :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A kde všude jste byli ? :-) Stála 70 myslím.. což mi přijde na takovýho záprdka docela dost :-D

      Vymazat
    2. Pane bože!! 70kč za takovouhle jednu malou potvůrku?! To se mi zdá trošku přehnané, ale ok! :D :D A já byla na třídním výletu taky v praze a jsou z něj opravdu dokonalé vzpomínky! <3

      www.meow005.blogspot.cz

      Vymazat
    3. Je to hrozný !:( :D ale jednou za čas si radost udělat musím :-D

      Vymazat
  2. Na té výstavě jsem taky byla, už skoro před dvěma lety, a tehdy mi ten "správný" zážitek trochu kazili mí spolužáci... ale je dobré vědět, že někdo si to pořádně užil..:)

    OdpovědětVymazat