Stránky

sobota 22. února 2014

RECENZE - AVON,MEGA EFFECTS MASCARA | K.

Pod stromečkem se mi objevilo mnoho kosmetiky ale nejvíce mě asi zaujala tato zvláštní řasenka od firmy Avon.Moc jsem se těšila až ji vyzkouším.Od ostatních řasenek se liší už od prvního pohledu.Nemá klasický kartáček ale tvar, který jaksi neumím pojmenovat .. dalo by se říct,že je to taková 'štětka' ?:-D No, více uvidíte na fotkách.Hned po otevření byl pro mě oříšek, jak vlastně řasenku používat.Při první aplikaci byla má práce s ní celkem nemotorná.Nevěděla jsem jaký úhel pro mě bude ten pravý  a málem jsem přišla o oko.Postupně si ale mé ruce zvykly na manipulaci a už to šlo lépe.Cena tohoto produktu se pohybuje okolo 120 kč což není přehnané.Poměr cena/výkon se zdá být vyrovnaný.Navíc oceňuji skladné balení, které v rychlosti hodím do kabelky a můžu vyrazit.



Tak a teď malé shrnutí : 

KLADY ? 

+ balení
+ nápad,originalita
+ výrazné prodloužení řas!
+ cena
+ řasenka drží, neopadává

ZÁPORY ? 

- řasy nezahustí
- nevyrovná se normálním kartáčkům
- nepraktické zacházení
- zdá se mi,že slepuje

Abych to shrnula..plusové věci sice převažují ale já mám radši klasické kartáčky.Jejich funkci u mě Mega effects mascara nemůže splnit.Myslím, že by ji ocenily dívky co mají pěkné, husté řasy a potřebují je jen zvýraznit a prodloužit.Já si na tomto kroku v líčení velice zakládám a proto bych si už tuto řasenku nekoupila.Co nesedí mně, může sedět někomu jinému :-) Neříkám,že je špatná! ale není to můj šálek kávy :)

                                                                                                                                 xx.K

..zajímavé balení..


..štěteček?..


..oku nebezpečná aplikace :-D..


..zadní strana..

..řasy před..

..řasy po..

Žádné komentáře:

Okomentovat