Stránky

čtvrtek 13. února 2014

LÁSKA V JEDNOM ZRNKU | K.

Pokud by jste mi položili otázku, jak vypadá má představa o pohodě, klidu, relaxu a nebi pro mé chuťové buňky, odpověď je jasná. Představím si vůni, co se rozléhá po celé kuchyni, po celé školní kantýně či u automatu v pardubickém obchoďáku. Káva může mít mnoho podob i druhů. Já jsem jí tedy podlehla ve velkém. Ať už se skrývá v plastovém kelímku, který za desetikačku vypadne z černé bedny uprostřed chodby, nebo se mi naservíruje na stolku u oken kavárny v luxusním hrníčku, jehož cenu bych asi ani nechtěla vědět. Pro většinu populace je běžné vstát, hodit do sebe nějaký ten kofein, aby mohl vůbec člověk po ránu fungovat. Já to mám jinak. Baví mě ochutnávat nové druhy i různé příchutě. Po dlouhém školním dnu přijdu domů, hodím batoh na ono hodně zapadlé místo (abych ho pak dlouho nemohla najít) a hrnu se ke kávovaru. Je to pro mě taková odměna na kterou se vždycky těším.





Moje první velká kávová zkušenost (dá se tomu v tomhle věku tak říkat?) byla na výletě v Praze. S kamarádkou jsme jely okouknout památky a muzeum (spíš obchody..ale tak, znáte to). Jako hloupé, okolím ovlivněné ovečky jsme prostě MUSELY zajít ochutnat vyhlášené, všemi blogy propagované ale také šíleně předražené kafe ze Starbucks. Má volba padla na latte macchiato. Um, ještě teď se mi sbíhají sliny. Vážně dobrý výběr. Musím se zpětně pochválit :-D Možná i tenhle zážitek ze mě udělal holku co na tento výborný nápoj nedá dopustit.



Možná tohle "mlsání" není zdravotní bomba ale já si ho dopřeju jak ve škole, tak doma, na posezení s kamarády, u přítele a um .. mám pokračovat?



                    xx. K
 

2 komentáře: