Stránky

úterý 25. února 2014

MAKEUP: Violet Breath | T.

Dnes jsem měla náladu na něco výraznějšího, možná to podpořil nález v mámině skříni:-D. Vytáhla jsem tedy svou paletku sto dvaceti stínů. Nejprve jsem naznačila ohyby oka méně pigmentovanou černou a pořádně rozblendila. Na zbytek víčka jsem nanesla fialovou, nejdřív s teplým podtónem, později jsem na to navrstvila ještě krásnou metalickou studenou fialovou. Do očního koutku přišla výraznější růžová. Tentokrát už slušně pigmentovaná černá dodala oku tvar. Vnější okraje černých přechodů jsem zjemnila studenou, poměrně světlou fialkovou, skoro až do růžova. Fialová s černou si našly místo i na spodním víčku, koutky zahalil třpytivý, světlý stín. Černou kajalovou tužkou jsem udělala ne příliš výraznou linku, abych oddělila fialovou „od oka“ a nevypadala jako čerstvě zbitá nalitým manžílkem:-D. Řasenka, obočí vyplněné výrazněji, než jsem zvyklá. Tváře v nafialkovatělé tvářence (smíchala jsem fialový a červený stín, tak velký výběr tvářenek nevlastním, prozatím:-)). Jemný lesk, aby se to moc nepřebíjelo a voila (či jak se to píše:-D), dnešní makeup je na světě.
PS: Foťák opět nezklamal a sežral polovinu barev a intenzity stínů.

                                                                                                                             xx. T












2 komentáře:

  1. hezkè líčení :-) Strašně se mi líbí tady tvoje řasy, ta řasenka od NYC vypadá moc dobře.. kolik stojí??

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už si to nepamatuji, kupovala jsem ji v Košicích, myslím, že to bylo něco okolo 4 eur, takže počítej tak 100 - 130 korun, je vážně skvělá!:-)

      Vymazat