Stránky

čtvrtek 20. února 2014

NEW IN | T.

Dnes jen takový rychločlánek. Byla jsem se s kamarádkou podívat ve městě, po obchodech, s tím, že potřebuju pár věcí. Samozřejmě to u „pár“ nezůstalo:-). Neutratila jsem nějaké šílené peníze, naopak si myslím, že za pár stovek jsem toho pořídila až moc. Hold prostě někdo nakupovat umí (myslím tím sebe:-D). Začnu asi oblečením. Koupila jsem si dvě tílka (v zimě ideální oděv:-D), no a tím to u oblečení končím, přijde mi, že všechno je neuvěřitelná hadrárna..





(C&A, 75,- !!! zlevněno z 198,-)





(Terranova, 49,- !!! paráda, zlevněno z 299,-)

A teď už trochu milované kosmetiky. Chtěla jsem rtěnku Lip Seduction od Dermacolu, konkrétně odstín č. 10. Mrzí mě ale, že jsem nestihla akci, kdy byla zlevněná na 100, takže až někdy příště, zlato!
Koupila jsem si pleťovou vodu od Baley, naprosto na nich ulítávám. Doteď jsem si kupovala růžovou, ale chtěla jsem vyzkoušet něco nového, takže voila, modrá je u maminky:-). Dál chci zkusit Balea pleťovou masku s výtažky z mrtvého moře pro problematickou pleť.



(Pleťová voda 45,-; Maska 22,-)

A ještě dvě věci z dekorativky. Blíží se mi lyžák, takže jsem potřebovala voděodolnou řasenku. Co jsem četla recenze, tak si Get Big Lashes od Essence dost chválili, takže ji ráda vyzkouším:-). No a nakonec, nejmenší a paradoxně nejdražší věc dnešního nákupu. Jsem talent na ztrácení korektorů, miluju roll-on korektory od Garnier, už jsem měla čtyři (!!), a každý se mi povedlo ztratit, šikula jsem:-D. Normálně stojany Maybelline úplně přehlížím, a to ani nevím proč, ale tento korektor z nové řady Fit me! mě vážně zaujal, a jednoduše jsem ho musela mít.


(Get Big Lashes 65,-; Fit Me! korektor 160,-)

                                                                                                       
                                                                                                                              xx. T


3 komentáře:

  1. Krásný článek :) To druhé tílko se mi fakt líbí a co se týče kosmetiky, tak tu řasenku od esence mám a je super, vůbec neslepuje řasy :)
    Lumiere-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek! Řasenka Get big Lashes od essence byla určitě nejlepší volba jestli chceš dobrou voděodolnou řasenku já už si na léto k vodě, nebo na lyže ani jinou neberu :)
    Jinak taky hodně uvažuju o tom korektoru od Fit Me! Kdyžtak pak napiš jak kryje :)

    http://meow005.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud by byl zájem, můžu udělat v nejbližší době recenzi:-)

      Vymazat