Stránky

úterý 18. února 2014

MY DAY ROUTINE | K.

Pro začátek bych ráda podotkla,že má denní rutina není až tak stálá. Na rozdíl od T. je má pleť dost suchá. Mám atopický ekzém. Velice často je můj obličej dost vysušený, a proto se na něm objevují sem tam drobné šupinky kůže.Svůj ranní rituál musím proto přizpůsobit tomu,co si můj obličej usmyslí. Pokud si postaví hlavu a řekne si proč neposlat moji osůbku do školy s image na styl ryby (to dělá nespočet suchých šupinek:-D) a proč nepřidat i nápadně červený flek na čele, neudělám s tím nic. V tu chvíli se s 'dokonalým' make-upem mohu rozloučit..ale napáchaná škoda se dá alespoň trochu zmírnit ne? :-)

Když zabrousí mé unavené oči k zrcátku, které se nachází u psacího stolu, vždy se vyděsím. A teď co s tím?
Jako první sahám po bázi pod makeup (Dermacol, Pearl energy make-up base). Nemohu si ji vynachválit! Nevím jestli se mi to jen zdá, ale po nanešení se mi do obličeje vrhne alespoň kapka života a já už nevypadám jako kdybych vylezla z hrobky. Pleť mi hezky vyhladí ale na druhou stranu si nemyslím, že by mi po ní make-up vydržel déle.



Pokud se mi na tváři objeví nějaký ten červený flíček, použiji korektor (Dermacol, Make-up cover). Měl by to být spíše make-up, ale s jeho krycími schopnostmi by dalo hodně práce, aby při nanesení na celý obličej nevznikla ošklivá paštika až omítka. Měl by být voděodolný..s tím moc nesouhlasím. Nedá se mu ale vytknout dokonalé krytí, super odstíny, takže i bledulky jako já si přijdou na své, a dostačující výdrž.

Poté přichází na řadu make-up. Vím,že by mi kdokoliv mohl vytknout používání bláta na obličej s mými kožními problémy, ale já si zakládám na hezké a sjednocené pleti. Navíc, v obličeji se mi jen občas objeví nějaký ten flíček..jinak je problémem 'pouze' suchá pleť. Můj absolutní favorit v této kategorii je (Maxfactor, Whipped creme). Hydratuje, pěkně sjednocuje a má skvělou, jemně našlehanou texturu, která pokožku nevysušuje. Určitě doporučuji pro slečny se suchou pletí.

Mám problém s výdrží jakéhokoliv produktu. Věci, co používám, jsou pro mě dostačující, ale stejně mi neposkytnou to co chci..a to je.. celodenní výdrž. Můj sen o tom,že se ráno namaluju a po příchodu ze školy budu vypadat stejně je asi v nedohlednu.Vše důkladně přepudruji, abych alespoň lehce prodloužila to, co jsem si namalovala na obličej (Rimmel, Stay matte).

Následně sáhnu po tvářence (NYC, Color wheel, mosaic face powder) nebo po bronzeru (Essence, Sun club).

A vrháme se na oči! Většinou mou cestu do školy zdobí jen řasenka, ale když mám čas, vyhraji si i s přirozenými očními stíny. Dám béžový stín na celé víčko, do záhybu oka padne hnědá a tu stáhnu i na spodní linku do poloviny řas ( Oční stíny, No name). Před nanesením vždy použiji bázi pod oční stíny (Avon).

Ptáte se co s obočím? Vždyť je to rám obličeje! Za 1. ho neumím dokreslit tak,abych nevypadala jako klaun, za 2. obočí mi narostlo možná tak do půlky a pak zmizelo kam? joke, za 3. nikdy jsem si ho netrhala,  protože jsem člověk, kterého bolí i to, když mu nikdo nic nedělá :-D  .. Doufám, že nastane  zlom a já budu schopná tyto body nějak změnit :-)



Tak takhle vypadá můj ranní rituál, kdy si na ksicht kreslím obličej (zvláštní přirovnání? Děda mi to vždycky říkal a prostě mi to už zůstalo :). Jak jste na tom Vy?
Pokud by Vás zajímal bližší popis produktů, není nic jednoduššího než napsat dolů do komentářů. Hezký den.


                                                                                                                               xx.K
.. báze..


..make-up..

..korektor..

..už trochu odřený stay matte..

..odstín č. 003..

..něco na tváře..

..fešáci..
..báze a oční stíny..
..bez štětců by to nebylo ono..

..zakončit řasenkou kapitáne!teď už si jen vybrat..

6 komentářů:

  1. O tom korektoru Dermacol všichni básní, asi ho taky budu muset zkusit:-) A stay matte pudr používám taky! :-)

    Le-Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  2. wow tak tohle je poprvé co vidím my morning routine i na blogu! super! Stay matte mám taky v odstínu 003♥
    A vtipný a poměrně dost pravdiví přirovnání "když si na ksicht kreslím obličej" :)
    Mám moc ráda Váš blog ♥♥

    http://meow005.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Jé :-) 003 mi suprově sedí :)
      Jsme moc rády,že se líbí :-)!

      Vymazat
  3. je škoda, že jsou fotky malé, určitě doporučuji přidávat fotky větší :)

    OdpovědětVymazat