Stránky

neděle 16. února 2014

MAKEUP: Pink&Grey Romance | T.

Mám tu pro Vás první článek s líčením. Nejprve bych chtěla zdůraznit, že nemám ani z daleka dokonalou pleť. Moje pleť je smíšená až mastná, a hodně problematická. Bojuju s ní už od rané puberty, nic mi moc nepomáhá a rozhodně to není příjemná záležitost. Chci Vás tedy poprosit o trochu tolerance, svou pleť si nikdo nevybírá a nezmění (ve většině případů) to, s čím se už narodil. V blogosféře aknotická pleť není rozhodně výhodou, pro pleť některých blogerek bych vraždila (:-D), ale přesto to nevidím jako tak velký handicap, abych Vám nemohla ukázat můj makeup. Takže teď už k němu.
Na vnitřní polovinu pohyblivého víčka jsem nanesla světle růžový, třpytivý stín. Vnější polovinu jsem vyplnila metalickým, tmavě šedým stínem. Šedé jsem nechala poměrně ostré hrany, tím pádem to nemůžu zařadit ke kouřovému líčení. Černým stínem jsem udělala nedbalou, rozmazanou linku od půlky víčka. Rozjasnění vnitřních koutků, pod obočím, lícní kosti.. však to znáte. Lehké vykonturování obličeje a růžová tvářenka, na závěr nude rty.

PS: Líčení je ve skutečnosti výraznější, šedá má intenzivnější odstín, fotky mi to hodně zkreslily.
                                                                                                              
 xx. T

















8 komentářů:

  1. Pěkné líčení, o té Kate rtěnce taky přemýšlím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do ní jdi, je skvělá, za tu cenu stojí!:-)

      Vymazat
  2. Moc pěkné líčení! A vůbec si nedělej starosti s tím, že nemáš úplně dokonalou pleť, většina lidí ji nemá.. Já mám taky smíšenou, až mastnou pleť a hodně mi pomáhá matňující krém od Balea, který je opravdu super :) wow ta Kate rtěnka vypadá opravdu doře, v poslední době jsem si na rtech strašně oblíbila nude odstíny, asi o ní taky začnu uvažovat :)
    Jinak máte opravdu krásný blog :) ♥ Ale nemohly by jste přidat GFC abych se mohla přidat mezi vaše pravidelné čtenáře??

    http://meow005.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc :) jsme tu nově a teprv zkoumáme jak se sem co přidává a tak:-D až to najdeme,určitě se to tu objeví :-D :)

      Vymazat
  3. Jej, krásný líčení...chci se zeptat, ten světle šedý stín je od jaké značky?? přijde mi krásně pigmentovaný a takový sháním už dlouho :))
    Jinak, k problematické pleti, já nemám až takové problémy s akné, vždycky tak kolem 4 velkých pupínků kolem nosu, brady a čela, ale hlavně mám strašně suchou pleť v nosním okolí, takže každej make-up na tom vypadá blbě no a jako kontrast, všude jinde mám mastnou pleť...Kill me :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten šedý stín je z paletky 120 stínů nějaké no name značky, mám jí z aukra, ale co jsem koukala posledně, tak už jsem ji nemohla najít. Spousta takových paletek je na e-bay, bohužel odtamtud ale neumím objednávat.
      Moc si tu tvou pleť teda neumím představit, s tímhle typem jsem se snad asi ještě nesetkala, ale pokud máš nosní okolí suché, tak nevím nic jiného než mazat, mazat, mazat:-D. Doporučila bych ti arganový olej, ale co si budeme povídat, taky je dost drahý, takže zkus si to na noc mazat obyčejnou vazelínou, myslím, že by to mohlo pomoct:-)
      A co se týče toho komentáře podtím, ta essence "tvářenka" jsou ve skutečnosti stíny:-D. Našla jsem je v drogerce ve výprodejovém stojanu, kde ta sleva přelepila nápis eyeshadow, takže jsem omylem koupila oční stíny:-D. nevadí ale, stále je používám jako tvářenku, používám jemný štětec z přírodních štětin a musím říct, že mi nepráší skoro vůbec, tak nevím, třeba máš skutečně "tvářenku" a nepatleš si na tvář amatérsky oční stíny jako já:-D.
      Snad jsem na všechno odpověděla a poradila:-)

      Vymazat
  4. Jinak, tu růžovou tvářenku od esence mám taky, chci se zeptat, jestli je to jen mým štětcem a nebo i tobě docela hodně práší? Já jí mám teda hrozně ráda i přes to, ale zajímá mě jestli mám jen blběj štětec nebo je to tvářeknou :)) děkuju moc
    Lumiere-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jéj děkuju, no, tak asi patlam stíny Who cares :D Funkci to má stejnou..a jako stíny už jsem to taky používala, takže takový všechno dohromady :D Děkuju moc

    OdpovědětVymazat