Stránky

úterý 15. dubna 2014

MY MAKEUP WISHLIST | K.

Ahoj! Jsem zpět po ŠÍLENÉ době..:-( jelikož mi stávkoval internet/notebook/účet nebo cokoliv jiného, nemohla jsem přispívat.Chtěla bych se tedy omluvit za svou neaktivitu.Hlavně, že už je vše v pořádku :)

A teď už k tématu!..
Asi každá z nás má určitý svůj 'wishlist' ,neboli produkty/věci, který by si chtěla pořídit.Nevím jak to máte Vy, ale já svoje vysněné dělím na dvě poloviny.V té první se nachází věci, které jsou někde v nedohlednu, jelikož mě jejich cena pokládá na lopatky :-D a v druhé jsou již dostupnější miláčci.



Teď pár věcí z  první skupiny ..
Chanel..legenda,vyšší třída.Toužím po něm už asi rok ale nejsem typ člověka co by dal za makeup více než 1000..Třeba se to jednou zlomí a udělám si radost :) Nejvíc mě láká vyzkoušet, jestli opravdu stojí za tu cenu, a jestli v tomto případě platí čím dražší, tím lepší.{Chanel,Vitalumiere aqua}




Další na seznamu je tahle nádherná paletka.Já osobně nejčastěji nosím obyčejné kouřovky a nejvíce používám různé odstíny hnědé..proto je tohle trefa do černého. {Bobbi Brown,Rich chocolate}


Tak a na posledním místě se vyhřívá konturovací pudr.( to poslední místo je myšleno dost obrazně:-D nějak se limitovat musím ) Jsem zblázněná do konturování! Tak snad budu mít tenhle zázrak někdy doma. {Bobbi Brown,Bronzing powder}



Fajn,sny máme za sebou a zpátky do reality :-D 
Rozhodla jsem se článek rozdělit,takže na dostupné produkty se můžete těšit příště.A jaké jsou vaše vysněné kousky? :)

                       
                                                                                                                                    xx.K



8 komentářů:

  1. Taky bych chtěla vyzkoušet ten makeup od Chanelu ale jaksi nemám tisícovku na to abych si ho koupila :D Celý tvůj blog je hezký! Jsem tvůj nový pravidelný čtenář :) Byla bych moc ráda, kdyby to bylo vzájemné :D

    Můj blog http://kateandkateblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :D a když už ji mám,je mi líto ji dát do makeupu.Děkuju moc ale jsme tu 2 :-) Mrknem na to :-D:)

      Vymazat
  2. Ahhh....mít doma make-up od Chanelu je prostě sen, ale já jsem spořílek :D Tak se to možná někdy vyplní :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty bobbi brown stíny jsou úžasné :33
    ps.tagla jsem vás na svém blogu, tak snad se vám tag bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou :) :3
      Jé,děkujeme :) Já už na něj koukala a moc se ti povedl.Určitě se v nejbližší době můžeš těšit i na naši variantu :)

      Vymazat
  4. No jo.. makeup od Chanelu.. sen, který se mi nejspíš určitě nesplní :/ Jsem totiž člověk, který si dokáže našetřit maximálně pětistovku, a kdybych se někdy udržela a ušetřila tisíc tak velmi silně pochybuju, že bych to všechno dala za mekaup :/ Ale tak kdo ví? Možná se to někdy vyplní :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat