Stránky

neděle 13. dubna 2014

TAG: 15 random facts about me /Part II./ | T.

Slibovaná další část o mém úžasném já:-o.
  • Chtěla bych umět francouzsky, italsky, rusky a španělsky (+ učím se anglicky a německy).
  • Už jsem sbírala pamětní mince, dárky z časopisů, plakáty, tašky, papírové kelímky od kafe, bločky…

  • Dějepis mi přijde zajímavý, a přesto mě ohromně nebaví.
  • Odmítám většinu očkování, je to jen o penězích, o moje zdraví farmaceutickému průmyslu zas tak moc nejde.
  • Miluju svůj telefon, úžasně mi šetří čas a práci.
  • Nesnáším, když na mě kdokoliv křičí. Nezáleží na tom, jestli oprávněně nebo ne, na mě radši nekřičet.
  • Nejím špenát, luštěniny, mleté maso, červenou papriku a krabí pomazánku/mám komplexy ze školky/.
  • Od druhé do šesté třídy jsem tancovala aerobik, tancování mě baví, a přesto nějak víc netancuju.
  • Jsem schopná napsat několik set slov nebo strhnout debatu na téma, o kterém nic nevím.
  • Dřív jsem ráda četla, knížky, časopisy, co jsem ale na střední, nějak mě to (asi z nedostatku času) opustilo, nevím, jestli někdy ještě budu stejný knihomol jako jsem byla dřív, přijde mi to celkem škoda.
  • Baví mě si třeba i deset minut čistit zuby, klidně 3x denně.
  • Neumím utěšovat a přijímat komplimenty.
  • Ráda se chovám jako blázen, směju se jako šílená a dělám blbosti.
  • Mám slabost pro cizince, strašně se mi líbí kontrast toho, jak jsou odlišní, i když jsou úplně stejní.
  • Narodila jsem se na Alberta Einsteina, třeba to má nějakou souvislost(:-D).
10000000 let stará fotka
      Link na první část zde.                                                                                                 
                                                                                                                    xx. T

6 komentářů:

  1. Super tag :) Na fotce ti to moc sluší :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Španělsky se učím a je to super jazyk!! :) OMG!! Na té fotce ti to strašně sluší!!!
    A jen tak btw, na jakou chodíš střední???
    Ps.: Konečně jste přidaly GFC!! Hned se jdu mezi vaše čtenáře přihlásit <3 :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:-). Chodím na "prestižní" Gymnázium Dašická v Pardubicích, není to špatná škola, a když se to všechno nabalí, je to dost těžké na zvládnutí, ale jinak je to docela leháro.
      Mě by ta španělština až tolik nazaujala, jde spíš o to, že se tím mluví v skoro celé jižní Americe, kam bych se jednou ráda podívala, k těm dalším zmíněným jazykům mám daleko blíž, ale základy od všeho se hodí, ne že ne:-).
      Ano, už jsem konečně přišla na to, jak se to dělá:-D, díky za odběr O:-)

      Vymazat
  3. Super TAG...já jsem se původně taky chtěla učit španělsky, ale když jsem zjistila jak málo se ve španělštině u nás na škole učí jsem docela ráda, že se učím rusky. Jo sice pořád píšeme nějaké písemky a tak, ale narozdíl od španělštinářu z naší školy co se pořád koukají na filmy (česky) a učí se jen málokdy toho umím hooodně :)
    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela lituju toho, že jsem ne ruštinu nešla místo němčiny, protože ta mě vážně nebaví, ale zas v naší třídě ruštinářskou skupinu nemáme, takže nevím, co bych bez němčiny dělala:-D.

      Vymazat