Stránky

neděle 16. března 2014

TAG: 15 random facts about me | T.

Ahoj všichni!
původně jsem měla připraveno faktů něco přes padesát, ale mě samotnou dlouhé články nebaví, tak jsem se to rozhodla rozdělit, kdykoliv mě nějaký fakt napadne, napíšu ho a budu je postupně sbírat a sepisovat, takže se těšte na dlooouhou sérii těchto článků:-). Myslím, že právě tento tag je skvělý v tom, že na sebe můžu něco "prásknout", je to takové jakoby odreagování, spíš se záměrem pobavit, a články v tomhle duchu mě osobně moc baví!:-)



  1. Jsem realistka.
  2. Miluju čokoládu, naopak brambůrky a slané tyčky mě nechávají naprosto chladnou.
  3. Jsem, a vždycky jsem byla provokatérka.
  4. Jsem antitalent na sport, ale poslední dobou zjišťuji, že na tom nejsem zas až tak špatně.
  5. Vždycky mě bavilo psaní slohů, esejí, příběhů a všeho možného.
  6. Nosím si co chci a dělám si co chci a naprosto mě nezajímá názor ostatních (trocha narcismu:-D).
  7. Kudrnaté vlasy mám odmala, když jsem se ale narodila, měla jsem je černé, potom skoro do blond a skončila jsem na nějaké neurčité střední hnědé.
  8. Mám ráda jednoduchost a minimalismus.
  9. Nikdy, nikdy nepochopím fyziku.
  10. Nesnáším nakupování bot, mám velikost 42.
  11. Někdy až zbytečně moc přemýšlím o příliš jednoduchých věcech.
  12. Trpím arachnofobií.
  13. Pokoj uklízím půl dne a během pěti minut ho dokážu vrátit do původního válečného stavu:-D.
  14. Nerada lidi veřejně uvádím do trapných situací, naštvávám je a podobně, ale věci říkám na rovinu.
  15. Miluju lyžování, in-line bruslení a ježdění po eskalátorech.


                                                                                                           xx. T


4 komentáře:

  1. No,máme toho dost společného :D Taky miluji psaní, i když často se mi má touha po originalitě nevyplácí. Jelikož nesnáším primitivní zadání, charakteristika postavy z filmu Tristan a Isolda stylem, s postavou jsem se setkala tady a tady, všechno si dělám po svém a tak jsem celiu charakteristiku zapojila do příběhu, že Tristan popisuje Isoldě jejího budoucího manžela. Ostatně to ale nebylo podle představ naší profesorky, tudíž jsem měla za 3, kvůli nedodržení zadání. No radši 3 než primitivost a všednost, kterou napsali všichni ostatní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že nejsem jediná, kdo nedodržuje zadání:-D. Taky mě klasická zadání vyloženě nudí, snažím se to nějak okořenit, až naprosto odběhnu od tématu a málokterý učitel to chápe, bohužel:-D(T.)

      Vymazat
  2. Dostalo mě ježdění po eskalátorech:D. Taky nechápu fyziku, ale naštěstí máme hodnýho učitele:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš štěstí, moje učitelka je milá jen na ty, co fyziku chápou, ostatní mají docela smůlu:-)(T.)

      Vymazat