Stránky

pondělí 10. března 2014

NEW IN | K.

Konečně tu mám zase něco nového!:-)
Ve čtvrtek jsem byla v obchoďáku nakoupit nějaké ty dárky pro mé blízké (přece jen se teď kupí narozeniny a svátky)..Milý doprovod mi dělala samozřejmě Táňa, která si pro sebe vybrala 2 věci od YVES ROCHER.Hloubkově čistící masku s bio aloe vera a kyselinou salicylovou a kondicionér pro vyhlazení vlasů.Tyhle věci tedy v pravý čas poputují k ní.Další zastávka byla v Rossmannu, klasika.Jelikož jsem byla hrozně zklamaná z řasenky od Astoru (Big and Beautiful Boom volume mascara), sáhla jsem zde po jiné.Už dlouho mě to táhlo k řasence od Dermacolu a tak v mé tašce skončila - (Imperial, long lash mascara).Zkoušela jsem ji párkrát, ale zatím ji není co vytknout a nejspíš se vyrovná mé favoritce od Maybelline.Taky mi v košíku skončila barva na vlasy (Perfect Mousse,Schwarzkopf - 668,oříšek).Ach ta Sephora..ne, nechtěla jsem si nic kupovat ale znáte to..ten bronzer na mě tak krásně koukal.Navíc byl zlevněný na 200 Kč což je luxusní cena.No nechali by jste ho tam? Poslední obchod kde jsem něco ulovila bylo H&M.Moc se mi tu líbil set naušnic, kterému dominovali perličky.Jelikož mám kamarádku, co je má moc ráda, nebylo co řešit.Tím bych asi čtvrtek uzavřela.Pochybuji, že by Vás zajímaly dárky pro mého přítele :-D ty mají ke kosmetice atd. hooodně daleko :-)

..takhle to vypadá, když my nakupujeme..




Navíc mi přišla už přišla paletko od W7 (IN THE BUFF), kterou jsme si s Táňou objenávali obě.Obsahuje 12 celkem dobře pigmentovaných neutrálních stínů a za cenu cca 260 Kč? Paráda :-)
A nakonec tu mám modrá klasická sluchátka z eshopu Tchibo.Pořídila mi je mamka, protože ty moje staré už jsou v polo rozkladu :-D





..omlouvám se za kvalitu..



..zasloužený odpočinek..





4 komentáře:

  1. Ta paletka vypadá úžasně a ještě víc, víc úžasně :D Můžu se zeptat na cenu?
    Lumiere-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez poštovného cca 230 Kč :) Za tu cenu je to vážně nádhera :D!

      Vymazat
  2. Ty stíny jsou dokonalé <3

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat