Stránky

úterý 25. března 2014

MAKEUP: Better Days | T.

Ahoj všichni!
Dnes tu mám další líčící post. Měla jsem ho na sobě minulý týden, kdy bylo náádherné počasí, svítilo sluníčko, já konečně vytáhla letní šaty a balerínky, a neustále jsem byla nadopovaná krásným počasím a jarem už v březnu. Dnešní a včerejší realita je ale jiná, bohužel.
Líčení je zase ultra-jednoduché, kdo by taky v šest ráno cokoli vymýšlel, že:-). Na pleť jsem nanesla nový makeup od Dermacolu, že kterého jsem nadšená, příjemnější jsem snad ještě nevyzkoušela. Korektor pod oči a na zakrytí nedokonalostí, celý obličej jsem přepudrovala a na lícní kosti přišel namísto tvářenky trochu rozbitý bronzer od Essence. Na víčka jsem nejprve použila bázi pod oční stíny od Avonu, kterou brzy nahradí nějaká jiná, protože mi dochází. Na celé oční víčko přišel jemný pleťový třpytivý stín (Dust), do ohybu matná střední hnědá (Chocolate, oba z paletky In the Buff od W7), a na závěr linka (omluvte, že není v úplně nejlepším stavu, přežila se mnou celý den). Řasenku snad ani nemusím zmiňovat, po sto letech jsem ale použila kleštičky, ale jen pro pocit, myslím, že mi s řasami nic nedělají:-). Na rty už jen šťavnatý lesk, který jsem dostala od Sephory k narozeninám, tak krásně voní, a ještě lépe chutná! Doufám, že se dá někde koupit, protože díky tomuhle jsem si lesky na rty opět oblíbila.
PS.: Brzy se můžete těšit na další New in:-).
PSS.:Budu to asi opakovat do nekonečna, celé líčení je ve skutečnosti výraznější, foťák má intenzitu stínů k obědu asi rád:-).
                                                                                                                  xx. T.














2 komentáře:

  1. Krásnej makeup :) záááávidím ti Naked :33
    Ps. máš strašně krásný vlasy, já mám rovný jako hřebíky a je to na nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř, občas bys tu hřívu nechtěla:-D Pořádně se s tím nevyspíš, když druhý den nechceš vypadat jak racochejl či něco horšího, protože ty vlasy nejdou učesat, pak je to styl a lá rozčepejřená ovce:-D dřív mi strašně vadily a stráášně moc jsem chtěla právě ty vlasy jako hřebíky, ale už jsem se s nima naučila žít..:-) Tu "Naked" mám z http://www.galaxieprani.cz/, je to paletka In the Buff od W7, jsem s ní ale strašně moc spokojená a za tu cenu je to pohádka:-)

      Vymazat