Stránky

úterý 4. března 2014

Outfits : SPRING IS HERE | K.

Jaro ťuká na dveře a já už nedočkavě vyhlížím počasí, které mi dovolí na sebe vzít něco, v čem nebudu tolik schovaná a zachumlaná. Čeká mě mé nejoblíbenější období, ve kterém unosím převážně lehký kabátek s legínami a menšími podpatky. Ráda také vytáhnu trochu sportovnější model, který představuje kožená bundička, džíny a mé milované tenisky Converse. Vždy doplním ještě kruhovou šálou, protože poslední dobou mě dohnala náchylnost na nemoci :-D, navíc to i pěkně vypadá, tak co řešit?:-)





Číslo jedna nese outfit ve sportovnějším duchu. Prostě žádná dámička (snad:-D).
Při volbě oblečení většinou sázím na jednoduchost. Úzké džíny, jednoduché, bílé tričko s dlouhým rukávem, přehodit koženou bundičku, kolem krku omotat šedou, kruhovou šálu, nasadit tenisky, brýle a jde se :-)!





kalhoty - Tally weijl
tričko - C&A
bundička - no name
šála - Esmara
brýle - no name
tenisky - Converse

..kabelka v neutrální barvě - Reserved..

..klasika co nezklame..

..šátek poslouží jako fajn oživení..





Číslo dvě má už o něco ženštější ráz. Pořád trochu bojuji s tím, jak se na mě lidé dívají, když v našem malém městě vyjdu ven a nemám na sobě tepláky a bačkory :-D. Ok, možná trochu přeháním a člověk by se neměl ohlížet na názory druhých, ale ruku na srdce, byly by Vám příjemné poznámky na Vaši adresu, které skrz umělé zuby procedil seschlý důchodce procházející kolem? Nebo nechtěné narážky jistě hodně inteligentních studentů automobilní školy? :-) 
Ale abych se vrátila zpět..klasické černé legíny, delší, pruhovaný svetr, lehký kabátek, černá, kruhová šála a pohodlné menší boty na podpatku. Jak jednoduché a přitom hezky vypadající :-)! 
PS: Na těch botách miluju ten kožíšek :3 :-D


legíny - H&M
svetr - Terranova
kabát - H&M
šála - Esmara
boty - CCC


..už jen doplnit černou kabelkou..




Ps : Omlouvám se za špatnou kvalitu snímů, ale můj foťák není bohužel v provozu :-( Navíc by mi moc nepomohl, jelikož Nikon doma opravdu nemáme :-D Ráda bych zvěčnila outfity venku, ale moje nemotorné pozování by asi fotkám krásu nepřidalo..proto jsem se alespoň "blejskla" před zrcadlem aby jste měli trochu představu o tom, jak ve věcech vypadám.Mimochodem, nechtěla jsem zatím nikde vystavovat svůj obličej ale stejně by to jednou přišlo, když už jsem se dala do tvoření blogu ..takže .. this is me!:-D

                                                                                                                   xx.K

2 komentáře: