Stránky

úterý 11. března 2014

MAKEUP: Olive Aplaus | T.

Ahoj všichni!
touhle dobou si nejspíš užívám sněhu a alpského sluníčka. Po tomto líčení sahám většinou, když se mi nechce s očima vymýšlet nic složitého, zároveň mi ale řasenka nestačí. Není to nic složitého, olivovo-khaki stín nanesu na celé víčko, udělám linku podle nálady, sjednotím obličej, dodám barvu tvářím, a když se mi chce, doplním nějakou rtěnkou. Vážně nic složitého. Přesto to podle mě vypadá moc pěkně a tento look mě nikdy nezklame. Co na to říkáte Vy? Máte i Vy nějaké podobné "univerzální" líčení?
                                                                                                      xx. T







Na doma jedině tričko s obrázkem!:-D




3 komentáře:

  1. Opět nemůžu říct nic jiného než.. náádherné <3 <3

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nojono, prostě povedený, opět :D
    Já když prostě nevím nebo se mi nechce nic vymíšlet, mám za klasiku prostě zlato hnědé líčení ke kterému dle nálady přidám nebo nepřidám linku :)
    Lumiere-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek <3
    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/ za každého pravidelného čtenáře jsem mooc vděčná, přihlásíte se mezi ně prosím?? :)

    OdpovědětVymazat