Stránky

čtvrtek 4. září 2014

AUTUMN 2014 WISHLIST | T.

Ahoj všichni!
Moc se omlouvám za dloouhou neaktivitu. Měla jsem teď trochu hektické období, poslední dny prázdnin jsem se snažila užívat na maximum a následoval poměrně prudký nástup do školy (až 3. září, heč). Každopádně už jsem zpět a budu se snažit přidávat co nejčastěji (nebo dokud nebude dostatek probrané látky na písemky:-D). 

Dneska bych vám ráda představila můj podzimní wishlist, který vznikl úplně náhodně během zhruba dvou minut. Dala jsem do kupy všechno, co si chci již delší dobu pořídit a co si teď po výplatě můžu dovolit (:-D) Není toho moc, tak doufám, že si koupím vše.

Začala bych asi dekorativkou. Naprosto jsem podlehla kouzlu rozjasňovače a zářivé zdravé pleti. A taky mě velmi příjemně překvapila Mary-Lou, které jsem přiřazovala asi 3x větší cenu. Je to jedna z těch věcí, které "prostě musím mít". Pro mě je The Balm top a vážně o něm uvažuji, ale taky mě mírně okouzlil rozjasňovač Undress od MUA. Teď dávám na misku vah cenu a to, jak moc daný kousek potřebuji, ale Mary-Lou zatím s převahou vyhrává...:-) Co myslíte vy?

Zdroj

Zdroj

Další nutnou součástí dívčího toaletního stolku je osobitý parfém. A mým osobitým parfémem je Forbidden Euphoria od Calvina Kleina. Je to parfém, který naprosto zbožňuji, a taky parfém, který jsem nikdy neměla. Vždy jsem si osvěžovala tu nádhernou vůni ze vzorečků, které jsem loudila v každé parfumerii. A myslím, že nastal čas sebrat odvahu a kliknout na "odeslat objednávku". S neustále více se vyprazdňujícím stávajícím parfémem to jde čím dál lépe, ale ta trocha pochybností a prokrastinace stále je..

Zdroj

Už v minulém wishlistu (klik) jsem zmiňovala bronzer nebo konturovací pudr. Jak se dozvíte na konci článku, bronzer jsem si pořídila, ale s pomalu odcházejícím létem mě přestávají teplé a bronzové tóny bavit, a ráda se vrátím k něčemu, co vykonturuje, ale bude mít studený podtón, Dámy a pánové, souboj vyhrál NYX a jeho slavná Taupe. Ale stále je tu známé trable a prokrastinační problémy... Kdo tu objednávku odešle? (Douglas byl beznadějně vyprodaný).

Zdroj

Následující věc bych zařadila spíš do Need-listu, pokud něco takového existuje. Protože mi dochází všechny makeupy, musím doplnit zásoby. Určitě si musím koupit můj oblíbený Imperial od Dermacolu, zároveň mě taky namlsává L´Oreal s jejich Liquid To Powder zázrakem.. Počkám, co mi na něj řekne K., a třeba to bude budoucí manžel mé pleti č. 36728.

Zdroj
Zdroj

To je z kosmetiky vše, ale makeupem se nikdo neobleče, bohužel. Další věcí, kterou potřebuji a už asi dva roky sháním, je kožená bunda křivák. Bunda, která mi bude sedět. A to je v mém případě trochu problém, s rameny velikosti 40 a pasem 36... Nemáte někdo podobný problém a tipy na dobrý obchod?

Zdroj

Nemám bundu, a nemám ani boty. A poslední dobou se mi líbí černé kotníkové kozačky, boots nebo polokozačky, říkejte si tomu, jak chcete. Ty jsem ještě v obchodech nesháněla, ale určitě je musím mít.


Další věcí spadající do Need-listu, jsou obyčejné černé legíny, Protože ty svoje, už asi čtvrté, mám zase roztrhané a absolutně nenositelné.Ty minulé byly super, protože někousaly a neprosvítaly. Kupovala jsem je v Terranově, teď jsem je tam už neviděla. Nemáte nějaké tipy?

Zdroj


A do čtvrtice všeho černého.. Chci taky malou černou crossbody kabelku. Akorát tak velkou, abych do ní naspala všechny důležité věci, ale zároveň se tam už nevešly ty nedůležité, které s sebou tahám pro všechny případy. Rozumíte, ne?

Zdroj



Budu moc ráda, když mi s výběrem poradíte a napíšete mi nějaké obchody, kde bych se mohla obejít.


Teď už rekapitulace minulého wishlistu (tady)
  • Garnier Micelární voda                              NE
  • NYC Pudr                                                  ANO
  • Flormar Top Coat                                      ANO
  • Essence konturovací tužka na rty              ANO
  • Rimmel Londom Gelové Linky                   ANO
  • Balea Zmatňující krém                              NE
  • Maybelline The Rocket Řasenka                 ANO
  • Essence Rtěnka                                          NE
  • Essence Voděodolné Oční Linky                  NE
  • Bronzer                                                     ANO

                                                                                                                  xx. T

3 komentáře:

  1. Vážně super wishlist! Tagnula jsem tě do TAGU Liebster award TAG, pokud jsi ho ještě nedělala, budu moc ráda, když ho uděláš :)

    http://nellylove99.blogspot.cz/2014/09/liebster-awardtag.html#more

    OdpovědětVymazat
  2. While the valentino rossi motorcycle jacket has received a lot of attention recently, it’s not the most cutting-edge and fashionable motorcycle jacket you can buy. The valentino rossi motorcycle jacket is an old-school Italian style motorcycle jacket which you can find at any vintage motorcycle shop. There are some other jackets available as well, like the american cowboy jacket, but it’s hard not to like the old-school look of this one.
    valentino rossi jackets

    valentino rossi jackets

    OdpovědětVymazat
  3. If you’re planning on starting a barber shop, why not use your new skills to create some pretty fancy aprons? Aprons like these are great for parties or business meetings. Here are some ideas for your next barber shop:
    high quality barber aprons

    OdpovědětVymazat