Stránky

sobota 27. září 2014

Malé Velké Radosti | T.

Ahoj všichni!

Asi nemá cenu se neustále omlouvat a slibovat, že tentokrát to bude lepší. Můj život je poslední dobou tak hektický, nabitý zajímavými i nudnými událostmi, prací, školou, stěhováním pokojíčku a nesmím zapomenout na čas strávený s přáteli, protože i když jste jakkoliv bussy, přátelé nejsou ti, na kterých by se mělo šetřit. Takže na blog zkrátka nezbývá ani čas, ani nálada.

Za poslední měsíc jsem si ale užila pomalu víc než za celé prázdniny, seznámila se s novými lidmi, spoustu se toho naučila a dělala si radost na každém kroku. Ráda bych se s vámi o pár z nich podělila:-).



Tím nejlepším je asi vstupenka na ONE REPUBLIC!!!! Jsem z toho neskutečně nadšená, těším se jako malé dítě. Řeknu vám, že jsem nikdy neskákala radostí do stropu... až doteď:-D




Další věc, po které jsem toužila alespoň dva roky.. Dámy a pánové, Calvin Klein Forbidden Euphoria konečně zakotvila i v mých vodách. Jedna z nejnádhernějších vůni ever, Chanel No. 5 nechť se jde vycpat:-D


Vidíte tu růžovou krásku? Tuhle slaďoučkou tvářenku s nádherným obalem a božským reliéfem uvnitř mi dovezla K. ze Španělska. Musím říct, že jsem to absolutně nečekala a hezčí překvapení jsem dlouho neměla:-).


Prostě jsem musela. Tenhle kosmetický trhák mě taky neminul, já vyprokrastinovala boj s prokrastinací a se zavřenýma očima klikla na >dokončit objednávku<. A vůbec toho nelituju.


Jako poslední jsem nakoupila pár knížek, které mě hodně zajímaly. Takže jsem si vyškrtla 3 knihy ze seznamu knížek čítající tak 40 titulů to-read. No co, začínat se musí pomalu.

Doufám, že se vám článek líbil a že se za náš (ne)čas na blog nezlobíte. Momentálně nevíme, jestli budeme přispívat a jak, tak prosím buďte trpěliví. Pokud články budou, tak spíše kratší, informační a plné fotek.


Nakonec bych pro případné rejpaly podotkla, že až na dáreček od K. jsem si všechny věci platila sama za peníze, které jsem si vydělala. Nerada bych byla ve vašich očích za rozmazleného spratka, který jen tak vyhazuje tisíce do vzduchu. Díky za pochopení.

xx. T

2 komentáře:

  1. Ta tvářenka!!!!!!!!!!!! ♥ Ten reliéf v ní je vážně d-o-k-o-n-a-l-ý! :D
    meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Se máš .. a ta tvářenka je prostě luxusní !

    OdpovědětVymazat